sms via gprs
Fra : Lasse Elbek

Dato : 14-05-02 09:19

Hvordan kan man sende en sms via gprs på en Ericsson T65
Jeg har et tdc mobil abo.
Jeg har wap via gprs til at virke.

/Lasse Elbek

Fra : Jakob

Dato : 14-05-02 10:07

Opsætning - Datakomm - SMS via - GPRS

Mvh
Jakob

Fra : Lasse Elbek

Dato : 14-05-02 10:15

Skulle det være det ?? -Det har jeg nemlig allerede gjort.
Men hvis jeg fjerne sms gateway, kan jeg ikke sende sms ?!?

Fra : Lasse

Dato : 15-05-02 17:09

Hej!

> Skulle det være det ?? -Det har jeg nemlig allerede gjort.
> Men hvis jeg fjerne sms gateway, kan jeg ikke sende sms ?!?

Den bruger ikke nogen "gateway" til at sende SMS'en med, den finder
automatisk sit SMSC, idet den går igennem SGSN'et som den i forvejen ved
hvor er...

Så den kan altså godt SMS'e uanset om man har konfigureret telefonen eller
ej, bare man har valgt SMS VIA GPRS, selvfølgelig. Det kræver naturligvis et
GPRS-abb.

Du kan se om den sender SMS'er med GPRS på hastigheden hvormed den sender...
Hvis den er afsted på under et sekund er den højst sandsynligt i stand til
at sende via GPRS.

/Lasse

Fra : Lasse Elbek

Dato : 15-05-02 20:50

"Lasse" <lasse@iloveu.dk> wrote in message
> [...]
sender...
> Hvis den er afsted på under et sekund er den højst sandsynligt i stand til

Jeg kiggede også lige på regningstatus, der er ikke kommet flere sms på
siden jeg
begyndte at sendte via gprs

Rart nok med gratis sms, dog koster data abo jo 40 kr mere om måneden.
Tdc Mobil opkræver ikke før d. 1/7 for overført data. og sms fylder jo
næsten ingenting
så selvom det kostede 25 kr/mb er det billigere stadig.

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 20-05-02 17:27

Nogen som ved om der findes et stykke software til T65 eller anden GPRS
telefon, som gør at man kan sende smsser fra dette stykke software( altså
fra sin pc) ?

vh
Jesper Rasmussen