MS Windows
briani 27239
Windows 2000 : Display settings på task ba~
Fra : Brian

Dato : 14-05-02 07:52

Er det ikke mulige at få display settings til at være synlig på task baren i
Windows 2000, så display opløsning kan ændres direkte uden at skulle ind i
properties -> Settings ...... ?

Muligheden er i Win9x, men jeg kan ikke finde den i Win2000 ?.

/Brian

Fra : [5500]Peter Ravn

Dato : 14-05-02 09:09

Opret en genvej fra skærmen og læg den ned på taskbaren.

--
Med Venlig Hilsen
Peter Ravn

Fra : Brian

Dato : 14-05-02 09:33

> Opret en genvej fra skærmen og læg den ned på taskbaren.
> Med Venlig Hilsen
> Peter Ravn

Hvilken fil skal genvejen "pege" på, for at få direkte adgang til
skærmopløsningen ?.

/Brian

Fra : Martin K

Dato : 14-05-02 09:36

Brian wrote:

> Hvilken fil skal genvejen "pege" på, for at få direkte adgang til
> skærmopløsningen ?.

Du kan også bare downloade MultiRes 1.4... fylder under 100 kb og virker
også som nVidia Refresh rate fix, hvis du altså er til sådan noget....

--
Martin K

Fra : Brian

Dato : 14-05-02 10:49

> Du kan også bare downloade MultiRes 1.4... fylder under 100 kb og virker
> også som nVidia Refresh rate fix, hvis du altså er til sådan noget....
>
> --
> Martin K

Kanon, takker

/Brian