IE6 bar
Fra : Spacer Gif

Dato : 06-02-01 22:32

Hejsa
Den der bar tilvenstre med MSNnews og MSNsearch i IE6 -hvordan ændrer man
den til at indeholde egne favoritter?

Hilsen
SG

Fra : Peter Brodersen

Dato : 07-02-01 07:28

Giver F1 ingen hjælp? Hvad med support@microsoft.com ?

--
- Pede
Professionel nørd

Fra : Rune Maagensen

Dato : 07-03-01 01:51

Det er da det dummeste svar jeg har hørt,

Rune

Fra : Peter Brodersen

Dato : 07-03-01 05:13

On Wed, 7 Mar 2001 01:50:49 +0100, "Rune Maagensen"
<rune@newmail.net.spammers.are.ugly> wrote:

>Det er da det dummeste svar jeg har hørt,

Yep - det er faktisk næsten lige så dumt som at lave topcitering
(check http://www.usenet.dk/netikette/quote.html ), samt at give et
ligegyldigt svar på et indlæg, der er en måned gammelt.

(fut)

--
- Pede
Professionel nørd