Hvilke filer er vigtige
Fra : Lothario

Dato : 06-02-01 22:33

Hej

Min Netscape 4.61 er begyndt at virke lidt ustabil. Den kan kun loade
ca. halvdelen af en side så udfører den en ulovlig handling og lukkes.
Jeg har så tænkt mig at geninstallere den, men da jeg ikke gider til at
loade nyhedsgrupper og opsætte programmet fra bunden igen, tænkte jeg på
hvilke filer der benyttes til personlige indstillinger, altså hvilke jeg
burde tage back-up af

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-02-01 05:45

Tue, 06 Feb 2001 22:33:11 +0100, skrev Lothario
<lothario@worldonline.dk>:

> [...]
>loade nyhedsgrupper og opsætte programmet fra bunden igen, tænkte jeg på
>hvilke filer der benyttes til personlige indstillinger, altså hvilke jeg

Kan du ikke bare installere oveni?
Evt. med en nyere udgave, du bruger ver. 4.61, man er nået til ver.
4.76.

Når jeg har opgraderet Netscape, så har den da altid beholdt det, der
var.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Lothario

Dato : 07-02-01 11:13

Knud Gert Ellentoft wrote:

> [...]
> 4.76.
>
> Når jeg har opgraderet Netscape, så har den da altid beholdt det, der

Men ved du om det løser problemet? Nå, jeg kan vel altid prøve... Og hvor
får man netscape 4.76 fra, andet end deres hjemmeside. Mit modem er knap så
hurtigt og filen fylder vist 22mb. Jeg tænker mere på om der er et
computer-magasin, der har den gratis med.

Moe

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-02-01 11:59

Wed, 07 Feb 2001 11:13:18 +0100, skrev Lothario
<lothario@worldonline.dk>:

>Men ved du om det løser problemet?

Nej, og jeg ved heller ikke hvilke filer, der er vigtige, jeg bruger
ikke Netscape ret meget.

> [...]
>hurtigt og filen fylder vist 22mb. Jeg tænker mere på om der er et
>computer-magasin, der har den gratis med.

På Datatid januar ligger en NN 4.7, den fylder 18 MB, i
februarnummeret ligger kun en installationsfil.

Desværre er Netscape begyndt kun at levere liveupdate.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.