MS Windows
briani 27239
bootdiskette til windows XP
Fra : Groggy

Dato : 13-05-02 21:49

Jeg skal bruge et program der kan lave bootdiskette til installering af
windows XP. Er der evt. en der gider maile det til mig, eller poste det i
dk.binaer?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Andreas Hansen (Groggy)

Fra : Madsen

Dato : 13-05-02 21:52

Groggy skrev:

> Jeg skal bruge et program der kan lave bootdiskette til
> installering af windows XP. Er der evt. en der gider maile det til
> mig, eller poste det i dk.binaer?

Du kan hente bootdisketter til WinXP her:

WinXP Home:
<http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?releaseid=33290>

WinXP Pro:
<http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?releaseid=33291>

Madsen.

Fra : Groggy

Dato : 13-05-02 21:56

> Du kan hente bootdisketter til WinXP her:

> [...]

Jeg takker... Det var lige præcis det jeg søgte.

Med venlig hilsen

Andreas Hansen (Groggy)

Fra : Madsen

Dato : 13-05-02 21:56

Groggy skrev:

> Jeg takker... Det var lige præcis det jeg søgte.

Velbekom :)

Madsen.