1gb ram = 2x512mb?
Fra : Finn og Angela

Dato : 13-05-02 21:26

Måske et lidt åndet spørgsmål - men.
Når mobo (Msi 6340) tager 1 gb ram betyder det så, at 2x512mb er ok?

- og hvor vigtigt er det, at blokkene i givet fald er ens (tænker på, om
forskellige mærker med ens data kan køre sammen)

hilsen Finn

Fra : Devast8or

Dato : 13-05-02 21:49

Finn og Angela <angela.chris@get2net.dk> wrote in message
> Måske et lidt åndet spørgsmål - men.
> Når mobo (Msi 6340) tager 1 gb ram betyder det så, at 2x512mb er ok?

Det burde være fint. Kig i manualen til noboet, der bør være en komplet
table over hvilken kombinationer af RAM-blokke moboet kan klare.

> - og hvor vigtigt er det, at blokkene i givet fald er ens (tænker på, om
> forskellige mærker med ens data kan køre sammen)

Det burde ikke have det store at sige, men du må ikke hænge mig op på det.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Finn og Angela

Dato : 14-05-02 01:59

"Devast8or" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Spamfilter activated
> To reach me via e-mail: ask me for an adress :)

Takker,
Finn