Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et godt billede uge 20
Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 13-05-02 20:22

Hej

Ja så har jeg stukket hagen frem igen og har et billede til bedömning
på:

http://fotokritik.jirty.dk/index_text.asp

Det er en bekendts datter som har holdt for, hun er lidt blyg men
efter lidt overtalning lykkedes det, dog ikke at få så mange smil
frem.

Data fremgår af billedet.

mvh Hans Peter Larsson
Visby, Sverige

Fra : Georg Tranholm

Dato : 14-05-02 18:47

"Hans Peter Larsson" <h.p.larsson@telia.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er en bekendts datter som har holdt for, hun er lidt blyg men
> efter lidt overtalning lykkedes det, dog ikke at få så mange smil

Hej

Smilende eller ej - den unge dame er jo henrivende smuk og fotogén.
Der er dog tydelige vandrette striber/ridser på billedet som især er
synlige i de mørke felter. Det skæmmer dog ikke billedet som helhed.

Mvh. Georg Tranholm

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 15-05-02 19:27

Hej Georg

On Tue, 14 May 2002 19:47:03 +0200, "Georg Tranholm"
<tranholm@tdcadsl.dk> wrote:

>Smilende eller ej - den unge dame er jo henrivende smuk og fotogén.
>Der er dog tydelige vandrette striber/ridser på billedet som især er
>synlige i de mørke felter. Det skæmmer dog ikke billedet som helhed.

Tak for de ord, jeg lader dem gå videre til objektet.

Jo jeg skal nok investere i en bedre skanner, den jag har er nok i
billigest klasse.

mvh Hans Peter Larsson
Visby, Sverige