MS Windows
briani 27239
Hjælp XP...
Fra : testpersonen

Dato : 13-05-02 18:49

Hejsa NG..

Jeg har nu uden nogen forståelse for hva faen der sker prøvet alt som jeg
kunne komme i tanke om...

Jeg har instaleret acdsee 3.0 og lige meget hva jeg gør så åbnes billederne
med XP's egen viwer... hvis jeg højreklikker og vælger åben så åbnes
billederne i acdsee ??? Jeg fatter minus.. specielt eftersom jeg IKKE har
dette problem på min bærbare PC som også har XP og acdsee (enda samme
version...

Det andet problem er nu at jeg har nogle filer liggende som jeg hverken kan
hugge eller stikke i.. jeg har lagt en fil i en folder som jeg så skal
kopiere videre ind i en anden folder.. men jeg kan ikke kopiere den eller
flytte den .. en anden folder med underliggende filer kan jeg ikke få lov
til og slætte.. den siger heletiden at et andet program har fat i filerne..
men jeg ved 100% sikkert at der ikke er nogle programmer eller andet som har
fat i disse filer.. hva faen skal man gøre ?? smadre sin maskine og fysisk
flytte de 1 og 0 som ligger på ens hd ???

Testpersonen

Fra : ZipZap

Dato : 13-05-02 19:04

> [...]
> billederne i acdsee ??? Jeg fatter minus.. specielt eftersom jeg IKKE har
> dette problem på min bærbare PC som også har XP og acdsee (enda samme

Gå i Tools -> file associations

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-05-02 19:29

Mon, 13 May 2002 19:48:45 +0200, skrev "testpersonen"
<testpersonen@get2net.dk>:

>Jeg har instaleret acdsee 3.0 og lige meget hva jeg gør så åbnes billederne
>med XP's egen viwer...

Højreklik => åbn med => vælg program og sæt et flueben ved, at
det altid skal bruges.

>Det andet problem er nu at jeg har nogle filer liggende som jeg hverken kan
>hugge eller stikke i.. jeg har lagt en fil i en folder som jeg så skal
>kopiere videre ind i en anden folder..

Også efter en genstart?
XP har lidt problemer med at »slippe« filerne fra programmer.
Ellers må løsningen være at gøre det i command prompt.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Leony

Dato : 14-05-02 10:59

"testpersonen" <testpersonen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> til og slætte.. den siger heletiden at et andet program har fat i
filerne..

Hvis du bruger p2p så kan det være der er en der er ved at downloade filen.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : testpersonen

Dato : 14-05-02 16:38

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in message
> Hvis du bruger p2p så kan det være der er en der er ved at downloade
filen.

Jow.. men det forklare ikke hvorfor den så også er fast under administrator
login, for der kører jeg INTET andet unødvendigt skrammel...
Det har før virket på min bærbare når jeg lavede det trik...

Testpersonen