Memento
Fra : Herold³

Dato : 13-05-02 16:43

Jeg har efterhånden hørt en del om Memento, og nu kribler det lidt i mig og
min købemuskel.

Men er den et køb værd, eller skal den hellere lejes?

Fra : zcully

Dato : 13-05-02 16:52

KØB KØB KØB KØB.......
NU NU NU NU NU

En stor stor film

/Zcully

Fra : Peden

Dato : 13-05-02 16:53

> Men er den et køb værd, eller skal den hellere lejes?
Den var svær, det afhænger jo af dig ;)
Hvis du er typen der godt kan lidt at blive overrasket over et meget godt
men også tvistet plot, så køb den, det er lidt ligesom med Usmal Suspects,
det er jo også en film man helst skal se et par gange for at få alting med
;)

mvh
Peter

Fra : KNL DtP

Dato : 13-05-02 17:00

> [...]

og
> min købemuskel.

> Men er den et køb værd, eller skal den hellere lejes?

Hvis jeg var dig så ville jeg vente til den 21. maj - her kommer Memento
nemlig en en overlækker Limited Edition, med masser af extra og super billed
og lyd.

Læs review her:
http://www.dvdfile.com/software/review/dvd-video_4/memento_le.html

- og filmen er noget for sig. Jeg så den i biffen med et par venner, og vi
var godt rundtossede bagefter - det er længe siden jeg har været så
fucked-up i hovedet bagefter - det tager lige fem min ude foran biografen
før man _tror_ man har forstået - men flot, flot film. Kan kun anbefales!!!

MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk

Fra : Brian Nielsen

Dato : 13-05-02 19:39

"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Hvis jeg var dig så ville jeg vente til den 21. maj - her kommer Memento
> nemlig en en overlækker Limited Edition, med masser af extra og super

Indtil da synes jeg du skulle leje den, og vurdere det selv. Det vil da være
fjollet at give 200kr for en
film du ikke kan lide, hvis du kan nøjes med 35kr (som så selvfølgelig
bliver til 235kr, hvis du kan lide den nok til at købe den, hmmm).

/Brian

Fra : Jesper Winding

Dato : 13-05-02 23:52

Skal lige nævnes at det er en region1 Limited Edition udgave der kommer.

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-05-02 19:41

Herold³ wrote:
> Jeg har efterhånden hørt en del om Memento, og nu kribler det lidt i mig og
> min købemuskel.
>
> Men er den et køb værd, eller skal den hellere lejes?

Det kan man jo ikke sige noget generelt om, jeg ved jo ikke hvad du kan
lide. Men den er en fremragende eksponent for den type film som den nu
er. Den har fået meget rosende ord med på vejen på IMDB og andre steder.
Med andre ord, det kan jo godt være at du ikke kan lide den, men det er
der _mange_ der kan.

/David

Fra : Herold³

Dato : 13-05-02 20:31

> [...]
> er. Den har fået meget rosende ord med på vejen på IMDB og andre steder.
> Med andre ord, det kan jo godt være at du ikke kan lide den, men det er

Jeg er generelt glad for denne type film, så jeg tror bestemt den er det
værd. :) Jeg havde jo hørt anbefalingerne, og tænkte at den var lige noget
for mig, men jeg tror jeg vil vente til den kommer i Limited Edition, som en
anbefalede. Jeg var selv vild med Usual Suspects, så den må næsten være en
køber... :)