MS Windows
briani 27239
Alle ikoner forsvundet i foretrukne
Fra : [6800] El Capitano

Dato : 13-05-02 16:41

Jeg er i tvivl om det er her i NG eller i NG for software.browser så tilgiv
at jeg har sendt den til begge NG og fortæl hi hvilken NG jeg kan finde svar
og hjælp

Når jeg åbner IE 6 og åbner for foretrukne er alle ikoner forsvundet. Jeg
> har kørt chfdesk og genstartet utallige gange, men de vil ikke komme igen.
> Jeg har ellers intet foretaget mig, de løb bare væk pludselig? Ikonerne er
der øverst i værktøjslinien under funktioner, men når jeg aktivere
"stjernen" foretrukne i værktøjslinien og dermed får mappevisning er der
kun ren tekst, ingen ikoner.
> Hvordan får jeg dem frem igen?
>
> --
> NOSPAM
> fjernes i e-mail, hvis du skriver mail til mig
> Venlig hilsen
> Bjarne
> EC

--

Fra : Klitgaard

Dato : 13-05-02 19:01

"[6800] El Capitano" <elcapitanoNOSPAM@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Du har måske slettet de midlertidige internetfiler? Du får kun ikonerne igen
hvis du tilføjer bookmarks på ny.

--
....Klitgaard

Fra : [6800] El Capitano

Dato : 13-05-02 19:22

Ja, meeen, alle bookmarks er der, jeg kan gå direkte på hver bookmark uden
problemer.

Det er kun ikonet ud for hvert bookmark navn (tekst) som mangler og kun nede
i rammen i skærmen, ikke oppe under teksten funktioner i værktøjslinien og
heller ikke i stifinder mangler ikonerne for funktioner.

Fra : [6800] El Capitano

Dato : 13-05-02 19:46

Jeg har sendt ny tråd for nu er også alle ikoner i træerne i stifinder
forsvundet. Jeg beder om svar må gå til den nye tråd.

--
Fjern NO SPAM i emailadresse hvis du skriver til mig
Med venlig hilsen

Fra : Lyrik

Dato : 13-05-02 23:47

"[6800] El Capitano" <elcapitanoNOSPAM@pc.dk> wrote in message

> Når jeg åbner IE 6 og åbner for foretrukne er alle ikoner forsvundet.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hej Bjarne!
Prøv TweakUI :
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp

Den nederste mulighed i venstre side af programmet med + er hedder "Repair".
I højre side er der et "rullegardin" hvor du får muligheden "Rebuild Icons"
prøv det!

Hilsen
Jens

Fra : [6800] El Capitano

Dato : 14-05-02 05:47

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Den nederste mulighed i venstre side af programmet med + er hedder
> "Repair". I højre side er der et "rullegardin" hvor du får muligheden

Det virker desværre heller ikke, og som du måske har set i mit nye indlæg
fra kl. 2044 i går Jens, så er nu alle ikoner i alle træer i stifinder også
forsvundet.

Fra : Lyrik

Dato : 14-05-02 23:44

> Det virker desværre heller ikke, og som du måske har set i mit nye indlæg
> fra kl. 2044 i går Jens, så er nu alle ikoner i alle træer i stifinder
også
> forsvundet.
++++++++++++++++++++++++++++++++++

Det er svært når man ikke ved hvad du har på din maskine.
Hvis det ikke er virus, så kunne det være et eller andet Norton
systemværktøj, de har i hvert fald før i tiden forårsaget mange problemer.
Prøv at afinstallere programmer der kører automatisk og som blander sig i
den måde systemet kører på.
XP behøver ingen udenfra kommende "værktøjer"
Ellers må du uddybe lidt nærmere hvad du har på maskinen.
Du er vel ikke en af dem der har en maskine hvor systray er spækket med
automatisk kørende programmer?)
Ellers :"Væk med lortet!"
Så kommer ikonerne nok igen.
Hilsen
Jens

Fra : [6800] El Capitano

Dato : 15-05-02 05:34

> [...]
> Ellers må du uddybe lidt nærmere hvad du har på maskinen.
> Du er vel ikke en af dem der har en maskine hvor systray er spækket
Nej jeg har kun 3 ikoner i systray ur og NIS samt NAV.
Microsoft vil se på sagen men nu har jeg opgivet og i nat formateret alt og
vil i de kommende dage så geninstallere godt 7 gb programmer. surt ((