?: Hvad hedder Safri Duo's nye?
Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 13-05-02 16:03

sang hvori en underlig forvrænget mandestemme synger noget alá
"youve been taken on the wrong road"?

Jeg ka simpelthen ik finde ud af det?

//Troels

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 13-05-02 16:50

".: [d33p blu3] :." <puttitat@adslhome.dk> wrote in news:3cdfd59e$0$31420
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> sang hvori en underlig forvrænget mandestemme synger noget alá
> "youve been taken on the wrong road"?
>
> Jeg ka simpelthen ik finde ud af det?
>
> //Troels

Den hedder "sweet freedom" og det er Michael McDonald der synger.

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den" - Dalai Lama

Ps. Fjern _nospam_ fra min mailadresse, hvis du vil sende en e-mail til mig.

Fra : [3320] Jacob

Dato : 13-05-02 22:20

"Søren Hjelholt" <hjelholt@_nospam_mail.dk> skrev i en meddelelse
> ".: [d33p blu3] :." <puttitat@adslhome.dk> wrote in news:3cdfd59e$0$31420
> $edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

Underlig forvrænget mandestemme??? Tager du noget???

Jacob.

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 13-05-02 23:26

Den er da ikke helt naturlig... Lyder lidt "dyberegjort"

Fra : [3320] Jacob

Dato : 14-05-02 02:28

".: [d33p blu3] :." <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Den er da ikke helt naturlig... Lyder lidt "dyberegjort"

Du kender jo åbentlyst ikke Michael McDonald. Sådan har han sunget i hvad...
30 år??

Jacob.