Forbrøndingstoilet - spørgsmål.
Fra : Lars

Dato : 13-05-02 15:24

Da i stuen!

Jeg håber at dette er den rigtige gruppe at spørge til råds i.

Sagen er den at efter en længere jagt er det lykkedes mig at opdrive et
forbrændingstoilet. Men desværre mangler jeg monterings vildledningen til
det, jeg har søgt højt og lavt på nettet men kan intet finde, så derfor
prøver jeg her. Toilettet er fabrikat / model Unique GB-5, Dbe nr.
0034-003 - er der nogle som kender en importør eller ligger inde med en
monterings vejledning til et sådant ville jeg blive _meget_ glad. Godt nok
skal det ikke monteres i en camping vogn, men i et lille annexs.

På forhånd tak for hjælpen ))

--
/Lars
"This message was transmitted on 100% recyclable electrons"

Fra : F.B

Dato : 13-05-02 22:01

Undskyld men, hvad fan... er et forbrændingstoilet?

Fra : Lars

Dato : 14-05-02 07:24

"F.B" <baystitz@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Undskyld men, hvad fan... er et forbrændingstoilet?
xxxxxxxx

Hej F.B.

Det er såmænd et toilet som afbrænder, det indkommende.
Ganske fikst, den model jeg har erhvervet mig kører på flaskegas + 12 volt.

Fra : sten basbøll

Dato : 14-05-02 07:26

> [...]
>

> --
> /Lars
> "This message was transmitted on 100% recyclable electrons"

Lyder farligt - skal man ikke ha cerfikat ?
sten

Fra : Lars

Dato : 14-05-02 10:49

"sten basbøll" <sogs@image.dk> wrote in message
> Lyder farligt - skal man ikke ha cerfikat ?
xxxxxxxxxx

Hej Sten!

Æææhhh, ikke mig bekendt, men som skrevet jeg savner monteringsvejledningen
/ brugsanvisningen.
Så der ikke sker "spændende" ting, når det er i brug.

Fra : sten basbøll

Dato : 14-05-02 13:23

> [...]
>
> --
> /Lars
> "This message was transmitted on 100% recyclable electrons"

Py ha - for varmt i haven -
Jeg ville finde en forsøgsperson og gå i gang. Varmen skal vel først på
bagefter!
Der findes også typer der kan pakke og svejse klumperne i en slags
hundeposer - går ud fra at der så er plads til frimærker - ideelt ved prøver
til analyse. Denne type må være god ved epidemi -
Har engang læst, at forbrændingstoiletter fandtes, men da var de vistnok
helt elektriske - er der en slags katalyse emaile som i selvrensende ovne ?
Varmen speeder processen op. Må kræve lidt aftræk - Vanddamp skal væk -
eller, hvis recirkulation, så et par kg aktiv kul i filteret. Og en tank til
destilleret vand, som ved nogle tørretumblere. Godt til blomster. Det er
sikkert en ingeniør der har opfundet dem, så resterne kan anvendes ved glat
føre.
Rigtig smart hvis det kunne køre på egen gas.
Fascinerende Men det er kun til camping på naturcampingpladserne - ikke
?
Vi venter spændt -
sten

Fra : Lars

Dato : 14-05-02 15:46

> Varmen skal vel først på > bagefter!
xxxxxxx

Jaaa, det kan vi nok hurtigt blive enige om *G*

> Må kræve lidt aftræk - Vanddamp skal væk -
Netop, og kan man klare sig med f.eks. plastic eller skal det være en jern
kanal man skal benytte ?
jeg ved det ikke.

>Rigtig smart hvis det kunne køre på egen gas.
Jipser, dette jeg har benytter flaskegas og 12 V !

>Fascinerende
Ja, faktisk!

>Vi venter spændt
Det gør jeg oz !!
For jeg er faktisk lidt på "herrens mark", jeg er ikke meget for at
eksperimentere med dette.

Fra : johs

Dato : 07-08-02 08:23

http://www.kandu.dk/

Fra : d181684

Dato : 03-10-02 15:08

http://www.kandu.dk/

Fra : d181684

Dato : 03-10-02 15:08

http://www.kandu.dk/

Fra : d181684

Dato : 03-10-02 15:08

http://www.kandu.dk/

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-10-02 15:54

"d181684" <d181684.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]

Det var da vel nok flot!

3 indlæg kun med fuld citeret tekst uden en eneste tilføjelse!

Kunne man måske lokke dig til at læse, og gøre brug af disse
fantastisk gode råd:
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Se mit nye forsøg med :
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/test/
og kom gerne med en vurdering!

Fra : Jan Bøgh

Dato : 03-10-02 18:56

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@get2net.dk> wrote in message
> [...]
>
> 3 indlæg kun med fuld citeret tekst uden en eneste tilføjelse!
>
> Kunne man måske lokke dig til at læse, og gøre brug af disse

Tjae - bemærk afsenderen: d181684.news@kandu.dk>
Man kunne vel overveje at udskifte 'kandu' med 'kanikke' (og der er ikke
tale om personer med tilknytning til domkirker

vh
Jan

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-10-02 22:33

"Jan Bøgh" <jan@boegh._X_net> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Tjae - bemærk afsenderen: d181684.news@kandu.dk>
> Man kunne vel overveje at udskifte 'kandu' med 'kanikke'
> (og der er ikke tale om personer med tilknytning til
> domkirker

Jo de der Kandu-kan-alligevel-ikke laver generelt nogle meget
ulæsevenlige indlæg.

Gad vide om det ville hjælpe dersom de fik en tilknytning til en eller
flere domkirker

Sådan noget som Kanikke (kandu) burde slet ikke have adgang til
usenetgrupperne når de ikke gør en sk** for at lære brugerne noget som
helst om brugen af grupperne og den netikette der hører sig til!