Åbne en Nokia 6510 i Århus området...
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 13-05-02 13:29

Som subj. siger leder jeg efter en der kan det... Telefonen er sådan set
ikke sim-låst, men kun låst med sikkerhedskode. Vi har prøvet at komme ind
og læse den med et datakabel, med det er ikke lykkes. Så hvis der er nogen
der kan åbne denne, enten ved at læse koden -eller bare at flashe en helt ny
oveni så ville det være fedt ! Og det må meget gerne være i Østjylland/Århus
området....

På forhånd tak

/Bjarke

Fra : Fritz Bach