MS Windows
briani 27239
Tekst i IE 6.0
Fra : Ostekongen

Dato : 13-05-02 10:59

Hej ng.
Min Browser er pludselig begyndt at opføre sig mærkeligt.
Al skrift er blevet meget stort, ved ikke hvorfor.
Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg sætter den tilbage til
det normale?
Kører med WinXP Pro og Internet Explorer 6.0
På forhånd tak.

Mvh. Ostekongen
icq: 144551849

Fra : scn

Dato : 13-05-02 11:11

"Ostekongen" <ostekongen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg sætter den tilbage til
> det normale?
> Kører med WinXP Pro og Internet Explorer 6.0

I Internet Explorer 6.0 Vis - Tekststørrelse - mellem (eller hvad du nu ønsker)

Søren
http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : Erik B. H@nsen

Dato : 13-05-02 11:24

Hej.

Hvis du har scroll hjul på musen så hold CTRL nede imens du ruller så kan du
når som helst finde den størrelse der passer dig bedst. Det samme gælder når
du læser e-mails.

Hilsen Erik.

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 13-05-02 11:38

Nu er det ikke lige den rigtige gruppe du forsøger dig i, men har du forsøgt
med Menu -> View -> Textsize ??

Fra : Jens S

Dato : 13-05-02 11:07

> [...]
> Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg sætter den tilbage til
> det normale?
> Kører med WinXP Pro og Internet Explorer 6.0

View -> Text Size -> sæt hak ved Medium

De bedste hilsner
Jens