Hurra...
Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 13-05-02 09:47

Hej
Vi, altså Midas og jeg, var på udstilling i Holland i går søndag, det var en
lidt hård tur da vi kørte ud og hjem samme dag (2 x 600 km).
Men Midas fik sit 3. CACIB så nu er han international champion, Hurra !!!
Desuden blev han nomineret til BIS, men tabte her til en anden dansk kat.
Så vi er stolte og trætte
Hilsen Vibeke L

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-05-02 11:20

"V.Lerche & S.Andersen" <battlefield@mail1.stofanet.dk> writes:

> [...]
> Desuden blev han nomineret til BIS, men tabte her til en anden dansk kat.

Jamen tillykke med det ;-D
Det er vist også sidste titel ik ?

Synd at han tabte BIS, meen når det så bare er til en anden dansk kat,
så gør det ikke så meget

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 13-05-02 11:25

-- Hej Henrik og Melissa
Tusind tak
Nej... sidste titel er det nu ikke, næste "stop" er Grand International
Champion ( 6 certifikater i 3 lande) og den sidste titel er Europa Champion
( 9 certificater i 3 lande). Det tror jeg nu ikke at Midas skal opleve, så
meget "udstillingsfreak" er jeg ikke, men International champion-titlen ser
da også meget pæn ud.
Hilsen Vibeke L

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-05-02 11:55

> [...]

> meget "udstillingsfreak" er jeg ikke, men International champion-titlen ser

Ohh jeg kunne jo også bare have læst på det først *gg*
Ja helt sikkert , det er også noget af en investering i tid/penge der
skal til for at kunne komme rundt til alle de udstillinger som er
nødvendige.. Og en IC - titel er jo heller ikke noget at kimse af,
regner da med at der gives en "lille" ekstra præmie i form af noget
mitterguf til Midas..

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 13-05-02 18:01

"V.Lerche & S.Andersen" <battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> Desuden blev han nomineret til BIS, men tabte her til en anden dansk kat.

Tillykke tillykke tillykke

Men Midas er godt nok osse FLOT *savle*
Skal han ikke snart være far til nogle søde små nuttede killinger
*blink-blink*? Jeg VIIIL snart ha' en killing mere...

Hvilke farver kan han egentlig lave? Genetik er desværre mere end russisk
for mig, på russisk forstår man dog et ord eller to her og der... men
genetik..... *suk* hver gang jeg tror jeg har fattet det, så kommer det et
eller andet der beviser det stik modsatte *G*

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte

Fra : Birgitte

Dato : 13-05-02 18:19

Tillykke med den flotte placering og det alligevel flotte certificat
Ja der er et godt stykke vej, husker tydelig, da vi forige år tog turen til
Wien i et hug både ud og hjem.
Vi tog afsted fredag morgen og 14 timer senere ankom vi til Wien.
Udstillede både lørdag og søndag, og kørte hjem direkte efter søndagens
udstilling.
Det er benhårdt.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

"V.Lerche & S.Andersen" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3cdf7db5$0$231$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

---
DK. True Trust

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 13-05-02 21:07

Hej
Tusind tak for lykønskningerne
Midas er lillamasket, så rent faktisk kan han kun lave lilla, så det er
egentlig hunkattens farve der bestemmer killingernes farve, d.v.s. hvis hun
har anlæg for lilla kan der komme lilla ellers ikke. Er hun f.eks.
brunmasket (eller ebony) kan der komme alle de farver som hun har gen for
(lidt kort fortalt).
Midas har haft et par damebesøg udefra som vi håber fører til killinger,
herhjemme ser det ikke ud til at nogle af vores hunner "gider" få flere
børn.
Mange hilsner fra Vibeke og Midas, der er glad for at være hjemme i
klatretræet igen.

Fra : Helle Andersen

Dato : 13-05-02 21:23

> [...]
> Desuden blev han nomineret til BIS, men tabte her til en anden dansk kat.

Tillykke med ham - det var flot

Min Kesto fik sit første CAC i Maribo i går, selvom jeg bestemt ikke
havde regnet med det. Han var oppe imod en meget pæn cat, som fik
certifikatet i Middelfart, men denne gang blev det altså Kesto.

Han var også meget tæt på, at blive nomineret, for dommeren mente
at kattene var lige pæne, men valgte så til sidst ud fra sin personlige
præference, hvilket jo er fair nok. Han tabte til en Cornish Rex, men
den var altså også EC.

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 14-05-02 08:44

-- Flot Helle!
Tillykke med Kesto.
Var der mange katte i Maribo?
Hilsen Vibeke L

Fra : Helle Andersen

Dato : 14-05-02 19:40

"V.Lerche & S.Andersen" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3ce0c086$0$262$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

> -- Flot Helle!
> Tillykke med Kesto.

Tak

> Var der mange katte i Maribo?

Der var 397 katalognumre, men jeg talte ikke efter

--
Helle
DK Tick-Tag