B:fisk
Fra : Bjark Bo Christensen

Dato : 13-05-02 09:33

Byttes

Jeg har nogle fisk som jeg skal af med. Det drejer sig om følgende:

Herotilapia multispinosa, Regnbue cichlide. Kommer fra Mellemamerika. Der er
2 yngelpar samt 4 ekstra fisk.

Hemichromis sp. simballa, smuk sølvfarvet cichlide fra Vestafrika. Jeg har 6
fisk i overskud af denne art.

Archocentrus nanoleteus, gul zebracichlide. Trio. Fiskene stammer fra
Mellemamerika.

Krobia sp. Oyapock, Sydamerikansk cichlide som efter min mening er alt for
overset. Der er 5 stk.

Corydoras aeneus, kobberpansermalle 7 stk.

Skriv hvad du kunne tænke dig. Personligt er jeg interesseret i akvarier,
rødder, planter, teknik og måske fisk. Mere eller mindre alt

Fiskene befinder sig i Søborg, KBH.

Bjark

Fra : Bjark Bo Christensen

Dato : 13-05-02 09:38

Ups, nå får jeg nok hug. Dette indlæg hører selvfølgelig til under
dk.marked.privat.dyr.akvarium.
Jeg beklager fejlen.

Bjark