MS Windows
briani 27239
Kodak Image billed-program
Fra : Povl

Dato : 12-05-02 22:11

Hej NG

I Windows 98 var der et program som hed "Kodak Image" eller noget i den
stil. Det var perfekt til at scanne flersidede TIF-filer, og til at se
dokumenter scannet i TIF-format. Er der noget tilsvarende i WinXp ?

---
Venlig hilsen:
Povl

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-05-02 22:37

Sun, 12 May 2002 23:11:18 +0200, skrev "Povl"
<nospam@adslhome.dk>:

>Er der noget tilsvarende i WinXp ?

Ikke, der følger med.

Om man kan bruge det fra Win 98 ved jeg ikke, men der kan da ikke
ske noget ved at prøve.

Ellers er der muligvis nogen i news:dk.edb.grafik, der kender et
program, der kan det samme.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Povl

Dato : 12-05-02 23:06

> Om man kan bruge det fra Win 98 ved jeg ikke, men der kan da ikke
> ske noget ved at prøve.
Nu har jeg fundet "KodakImg.exe" med de tilhørende DLL'er i CAB-filerne på
Win 98 Cd'en, men jeg kan ikke få programmet til at køre Der mangler nok
nogle DLL'er jeg ikke kan identificere.

> Ellers er der muligvis nogen i news:dk.edb.grafik, der kender et
> program, der kan det samme.
Det må prøves.

---
Venlig hilsen: