Hjælp til Fifa 2002 World Cup Søges ????
Fra : Jan

Dato : 12-05-02 21:45

Hej

Jeg har netop installeret spillet Fifa 2002 world cup men får følgende fejl
når jeg vil starte det:

"Fifa World Cup requires hardware graphics acceleration"

Jeg kører med et Asus v 7100 m/32 mb ram og de seneste nvidia drivere - hvad
er galt og hvad kan jeg gøre ???

Jan

Fra : Christian Catu

Dato : 13-05-02 10:10

"Jan" <jan@surfmail.dk> wrote in message
> [...]
>
> "Fifa World Cup requires hardware graphics acceleration"
>
> Jeg kører med et Asus v 7100 m/32 mb ram og de seneste nvidia drivere -

Køre 3dsetup først

Fra : Jan

Dato : 13-05-02 18:28

Jeg har prøvet at gøre 3dsetup og den står ganske rigtigt til at køre på
grafikkortet.

Jan

Fra : Jesper Haulund Chris~

Dato : 14-05-02 19:26

Installer DirectX

mvh

Jesper

www.microsoft.com/directx

Fra : Jan

Dato : 15-05-02 21:18

Hej

Jeg kører med Windows XP og der skulle directx jo være installeret.

Jan