AI
Fra : Rar Morfar

Dato : 12-05-02 20:11

Hej

Er det bare mig eller er der flere der mener at A.I. er en ufatteligt ringe
film?

Hold kæft jeg kedede mig....

Rune

Fra : Jesper Winding

Dato : 12-05-02 20:38

"Rar Morfar" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er det bare mig eller er der flere der mener at A.I. er en ufatteligt
ringe
> film?

Det er vel smag og behag, Jeg syntes det var en visuelt vanvittig flot film,
med en krybende historie, sådan en langsom en der glider ned i stedet for at
springe på en! en langsom film som tager sig tid til at fortælle og
fascinere. Jeg er dog ikke så glad for Osment's skuespil, men man kan jo
ikke vinde hver gang

> Hold kæft jeg kedede mig....
>
> Rune

Jeg tror at hvis man hopper på filmen med en forventning om at man skal have
en sædvanlig Spielberg flick, så bliver man skuffet, og ligeledes hvis man
forventer at blive udfordret og endevendt med et Kubrick mesterværk, ja så
bliver man garanteret skuffet - Men de to blandet sammen giver stadig en
film over gennemsnittet som formår at fortælle en historie med sjæl og fylde
som mangler i så mange andre - Just my two.....

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 13-05-02 08:25

Rar Morfar <runwest@post6.tele.dk> escribió en el mensaje de noticias
3cdebdb7$0$51110$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Er det bare mig eller er der flere der mener at A.I. er en ufatteligt
> [...]

Jeg havde det paa samme maade efter at have set filmen, specielt fordi
jeg havde fulgt en lille smule med i det online-reklame stunt der havde
en virkelig spaendende historie.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : ottesen

Dato : 13-05-02 13:39

"Rar Morfar" <runwest@post6.tele.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er det bare mig eller er der flere der mener at A.I. er en ufatteligt
ringe
> film?
>
> Hold kæft jeg kedede mig....

Jeg synes ikke det er en ufatteligt ringe film, men jeg kunne heller
ikke se noget "stort" ved den.... Visuelt er den dog godt lavet...

/ottesen

Fra : Daniel C

Dato : 16-05-02 17:59

> [...]
>
> Hold kæft jeg kedede mig....
>
> Rune
>
> Jeg mner også at den er RØV! kedelig, det er ikke en film man skal
investere i, helt ærligt den er HAMRENDE langtrukken og næsten uden
handling, man kunne lige så godt se den film hvor robin williams spiller
robot, den er kdelig men dog med mere handling!