Musik fra Not Another Teen Movie
Fra : Klaus G.

Dato : 12-05-02 20:02

Hej.

8-9min. inde i filmen, der hvor hende den onde/lede tøs kommer gående hen af
gangen, der bliver der spillet et musikstykke, nogen der ved hvad det
hedder?

--
Klaus G.

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Wass Up

Dato : 12-05-02 20:33

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
> [...]
af
> gangen, der bliver der spillet et musikstykke, nogen der ved hvad det

Marilyn Manson-Tainted.Love
(Ret fed musikvideo)

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 12-05-02 22:38

"Wass Up" <Satanc@softhome.net> wrote in

> "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

> Marilyn Manson-Tainted.Love
> (Ret fed musikvideo)

Der er vist både den og en "making the video" som ektramateriale på DVD'en.

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den" - Dalai Lama

Ps. Fjern _nospam_ fra min mailadresse, hvis du vil sende en e-mail til mig.

Fra : Klaus G.

Dato : 14-05-02 17:56

> Marilyn Manson-Tainted.Love
> (Ret fed musikvideo)
Ok, han er fandme grim! Jeg har lige set den...

nåh ja...takker for svaret

--
Klaus G.

klaus_godt@hotmail.com