Ang Blade2
Fra : søren Christensen \(~

Dato : 12-05-02 17:17

Hej!

Nogle der ved hvornår Blade2 kommer i bio herhjemme?
Har godt nok set den, men kan næsten ikke vente på at den kommer
i bio eller på dvd.
Ps: Filmen er overdrevet fed!

Hygge

Søren C

Fra : zcully

Dato : 12-05-02 21:01

Jeg mener det er 31 maj.
Udemærket film, men jeg syntes etteren er bedre.

/Zcully

Fra : søren Christensen \(~

Dato : 13-05-02 16:37

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg mener det er 31 maj.
> Udemærket film, men jeg syntes etteren er bedre.
>
> /Zcully

Jeg er uenig ;)
31maj? Hmm jeg har da ikke set nogle reklamer endnu...
Er den ikke først lige kommet i biffen i Usa?

Hygge

Søren C

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 13-05-02 23:50

søren Christensen (4200) escribió

> Er den ikke f›rst lige kommet i biffen i Usa?

Den har gået hernede i spanien i et par uger, IMDB siger at 21 Marts i
USA og 31 maj i DK
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann