Symbol på T39m?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 12-05-02 17:08

Hej,

De sidste par dage har der i displayet på min T39 været et symbol, som jeg
ikke ved, hvad betyder. Kan i hjælpe mig?

Jeg har tegnet det på http://www.diabolo.dk/t39.gif (1,1 KB)

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Thomas Lykkeberg

Dato : 12-05-02 18:13

Kig i din manual på side 140

http://www.sonyericsson.com/images/GPD_T39m_Manual_R1A_EN_30_0_890.pdf

/Thomas

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 12-05-02 18:13

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> wrote in message
> [...]
>
> De sidste par dage har der i displayet på min T39 været et symbol, som jeg
> ikke ved, hvad betyder. Kan i hjælpe mig?

Ifølge instruksjonsboken forestiller din utmerkede illustrasjon "tapt
anrop".

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Claus Rolsted

Dato : 12-05-02 18:19

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse

> De sidste par dage har der i displayet på min T39 været et symbol, som jeg
> ikke ved, hvad betyder. Kan i hjælpe mig?
> Jeg har tegnet det på http://www.diabolo.dk/t39.gif (1,1 KB)

Betyder at du har fået et ubesvaret opkald. På Ericsson skal man som regel
trykke YES (løft rør) for at se listen over de sidste opkald (incl.
ubesvarede). Logoet t.v. for tid+telefonnummeret viser, om det er et ind-
eller udgående eller ubesvaret opkald.

--
mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort

Fra : Joe

Dato : 12-05-02 18:29

> [...]
>
> De sidste par dage har der i displayet på min T39 været et symbol, som jeg
> ikke ved, hvad betyder. Kan i hjælpe mig?

"Du har mistet et indgående opkald "