Eric Clapton 2001 Tour.
Fra : SunSuN

Dato : 12-05-02 17:01

Hejsa.

Nogen herinde fra, der lytter til Eric Clapton musik, eller som rent faktisk
var ovre og se ham spille i Forum sidste år (28 og 29 marts).

mvh Ras.

Fra : Morten Holm

Dato : 12-05-02 17:52

Hey.........

Ja jeg høre Clapton.........
og jeg var overe at høre ham i forum!!!!!

Hvorfor???

--
Mvh.
Morten

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 12-05-02 20:27

"SunSuN" <paqmand@hotmail.com> skrev i

> Nogen herinde fra, der lytter til Eric Clapton musik,

Naturligvis!

--
B-)

Ting til salg: http://go.to/salg
Stop den urimelige afgift på IT-udstyr! http://www.stopcopydan.dk

Fra : SunSuN

Dato : 14-05-02 20:54

hej igen.

jeg havde bare hørt noget om at der er nogen cd'er i omløb "bootlegs" fra
den koncert. Jeg ved ikke om det bare er et rygte. Er det forøvrigt lovligt
at have bootlegs?

MVH Ras.

Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 22-05-02 17:29

Nej det er vist ikke helt lovligt at optage eller handle med bootlegs..

Men hva' fanden...

Hygges

Fra : OttoKazz

Dato : 09-04-03 10:04

Hey..Jeg har haft kontakt med Gareth der driver eric-clapton.co.uk. Han
fortalte mig at der findes en bootleg af koncerten (jeg tror det var fra
den 29.), men han sagde endvidere at lydkvaliteten var noget ringe....så
den var ikke lytteværdig. Men han vil dog kontakte mig, hvis der kommer
en bedre!!

Mvh. OttoKazz

ps. Fantastisk koncert den 29. ellers!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Troels

Dato : 09-04-03 11:11

"OttoKazz" <OttoKazz.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den 29.), men han sagde endvidere at lydkvaliteten var noget ringe....så
> den var ikke lytteværdig. Men han vil dog kontakte mig, hvis der kommer

Mig bekendt findes der bootlegs af både den 28 og 29.

/Troels

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 09-04-03 14:21

In <b70rj8$o4k$1@sunsite.dk> "Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> writes:

>"OttoKazz" <OttoKazz.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

>Mig bekendt findes der bootlegs af både den 28 og 29.

Evt. kan man holde oeje med:
http://db.etree.org/