Dungeon Siege
Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 12-05-02 15:56

Hejsa...

Før jeg kommer ALT for langt (jeg er i Chapter 4) er jeg ved at prøve om jeg
kan løse nogle quests som jeg har glemt/overset, men det er ikke så
ligetil.....

Chapter 2:
Ordus' Axe..... Hvor HULEN er det "Northern Guard Tower" henne, som jeg skal
finde hans økse i???

Chapter 3:
Homeless Blacksmith...... Jeg har fundet og renset hans hus (Har kun fundet
ét hus i wilderness), og jeg har også fundet en lille grotte et stykke
derfra, men jeg har stadig den quest stående.. Help please...

Chapter 3:
Reinforce Fortress Kroth..... Øhhh... Questen siger "Follow your nose
through the Ice Caves and you'll get there soon enough"..... Jeg har fundet
3 "Sten hoveder" udenfor Ice Caves.. De første to med Pressure Plates, som
åbnede for at man kunne komme til den næste, men den 3 gavde "bare" noget
loot... Kan man få lidt retningsangivelser, fx fra det store drage-skelet
der ligger i Ice Caves eller fra det sted man finder Merik??

Chapter 4:
Merik's Staff.... Denne quest står som nummer 2, men er givet til mig FØR
"Confront Bandit Boss" som jeg har løst, og efterfølgende har jeg også fået
"Purify The Temple", som jeg også har løst..
Nu har jeg altså løst quest 1+3 i Chapter 4.. Betyder det at jeg er gået
forbi Merik's Staff?
Jeg fandt en "Fury's Eye" i grotterne kort før Dark Forrest (Den var i en
lille dungeon nede i grotterne, hvor man skulle aktivere en masse Pressure
Plates for at få fat i den), og tænker på om det måske er en del af Merik's
Staff.. Den har en Sell Value af 1000 GP, men ellers får man INTET andet af
vide om den..

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 12-05-02 17:08

"*DrømmeFyren*" <naaah@ikke.her> wrote in message
> [...]
> ligetil.....
>
> Chapter 2:
> Ordus' Axe..... Hvor HULEN er det "Northern Guard Tower" henne, som jeg

Ups.. Fandt selv tårnet... Mangler dog stadig de andre quests...

Fra : Just Johnny

Dato : 12-05-02 20:03

*DrømmeFyren* posted the following:

> [...]
>ét hus i wilderness), og jeg har også fundet en lille grotte et stykke
>derfra, men jeg har stadig den quest stående.. Help please...

Du skal dræbe *alle* uhyrene nede i kælderen.

> [...]
>loot... Kan man få lidt retningsangivelser, fx fra det store drage-skelet
>der ligger i Ice Caves eller fra det sted man finder Merik??

Fortress Kroth ligger meget længere fremme, du får bare denne quest
lidt vel tidligt...

> [...]
>"Purify The Temple", som jeg også har løst..
>Nu har jeg altså løst quest 1+3 i Chapter 4.. Betyder det at jeg er gået

Nope, den kommer senere...

> [...]
>Staff.. Den har en Sell Value af 1000 GP, men ellers får man INTET andet af

Fury's Eye skal findes i single player, men kan kun bruges i
multiplayer. Du kan save en position hvor du har Fury's Eye i dit
inventory, til senere brug i multiplayer, men ellers kan du bare sælge
skidtet. Der vist noget med at du kan sælge den for noget mere end
normalt i "Traveller Camp" (sigøjnerlejren).

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 12-05-02 21:13

"Just Johnny" <just.johnny@your.service> wrote in message
> *DrømmeFyren* posted the following:

> Du skal dræbe *alle* uhyrene nede i kælderen.

Og når jeg efterhåbdeb har checket den /&%#&%"¤ kælder 6-7 gange, og at den
er 100% tom?

> Fortress Kroth ligger meget længere fremme, du får bare denne quest
> lidt vel tidligt...

Så bore lige en gang for prins Knud: Den ligger EFTER Temple i Chapter 4?

> Nope, den kommer senere...

Fino...

> [...]
> skidtet. Der vist noget med at du kan sælge den for noget mere end
> normalt i "Traveller Camp" (sigøjnerlejren).

Hmm.. Mener nu at den har sagt 1000 alle steder, men OK...