ECS K7S5A Problemer med Wake On Lan
Fra : Iwan P. Kristensen

Dato : 12-05-02 14:04

Jeg har postet den meddelse i gruppen: dk.edb.hardware.bundkort uden
succes, så jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig i denne
gruppe.

Jeg har enabled Wake on by lan i Bios, men der er ingen signal på
Netkortet når PC´en er slukket (Kan se det på min Router). Jeg har
prøvet og sende Magic Packets uden succes, er der nogen der har en
ide?

Mvh. Iwan

Fra : Steen Suder

Dato : 12-05-02 14:43

"Iwan P. Kristensen" wrote:

> [...]
> Netkortet når PC´en er slukket (Kan se det på min Router). Jeg har
> prøvet og sende Magic Packets uden succes, er der nogen der har en

Det skal i være i den korrekte modus; er du sikker på at dit OS
efterlader kortet i den korrekte modus?

PS
Du har monteret WOL-kablet mellem netkort og bundkort?

--
Steen Suder
http://www.suder.dk/ - Nu med ønskeseddel!

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 12-05-02 17:31

> PS
> Du har monteret WOL-kablet mellem netkort og bundkort?

Øhhh dette netkort er vist onboard - Altså på selve bundkortet!!!!!

Claus

Fra : FB

Dato : 12-05-02 17:42

"Claus Nygaard-Pedersen" <cnpXX@ofir.dk> wrote in message

> Øhhh dette netkort er vist onboard - Altså på selve bundkortet!!!!!

Jeps. har samme bundkort, kan heller ikke få Wake On Lan til at virke.
Bruger selvfølgelig også netkortet som er onboard

Fra : Steen Suder

Dato : 12-05-02 18:20

Claus Nygaard-Pedersen wrote:

> Øhhh dette netkort er vist onboard - Altså på selve bundkortet!!!!!

Hvilke OS'er har du prøvet med? Har du prøvet med f.eks. Linux?

Fra : Iwan P. Kristensen

Dato : 13-05-02 20:12

On Sun, 12 May 2002 15:42:34 +0200, Steen Suder <steen@suder.dk>
wrote:

>Det skal i være i den korrekte modus; er du sikker på at dit OS
>efterlader kortet i den korrekte modus?

Jeg bruger WINXP, har ikke kunnet afprøve om det virker i standbye
mode, da XP ikke understøtter mit grafikkort i standby.

Mvh. Iwan