Diagrammering af netværk
Fra : Torben Brøndum

Dato : 12-05-02 10:47

Hej derude,

Kender I til nogle gode og lette programmer at gå til, når det drejer sig om
at opstille/tegne diagrammer for ens netværk - helst shareware (i første
omgang) - vil gerne om I vil angive link.

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 12-05-02 11:06

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at opstille/tegne diagrammer for ens netværk - helst shareware (i første
> omgang) - vil gerne om I vil angive link.

Jeg bruger et lille program der hedder Network Hotepad.

Her kan du finde det:

http://www.davecentral.com/projects/networknotepad/?topic=42,146

Jeg kan ikke huske om der følger AdWare med når man installerer det men hvis
der gør lader det sig fjerne med Lawasofts AdAware.

God fornøjelse

Claus

Fra : Steen

Dato : 12-05-02 14:16

> [...]
> at opstille/tegne diagrammer for ens netværk - helst shareware (i første
> omgang) - vil gerne om I vil angive link.

Jeg bruger SmartDraw som kan hentes på http://www.smartdraw.com/

Mvh.

Steen