SMS videresendelse af E-mails
Fra : Asboe

Dato : 12-05-02 10:12

Er der nogen, som kender til andre muligheder for at modtage en sms,
når der er mails?

--
Hilsen Asboe

Fra : Frank W

Dato : 12-05-02 11:20

On Sun, 12 May 2002 11:12:16 +0200, Asboe <skanner@image.dk> wrote:

>Er der nogen, som kender til andre muligheder for at modtage en sms,
>når der er mails?

Der er http://www.smsnu.dk/ men der er reklamer med i den SMS man
modtager, så hvis det bare er for at få en SMS når man modtager mails,
så virker det fint!

XXXXXXXX@smsnu.dk skulle gøre tricket!

Hilsen
Frank W.

Fra : MagnetiSøren

Dato : 12-05-02 12:05

Her fremgangsmåden for TDC-brugere

Kontakt TDC mobil og tilmeld jer besked-robot.

her får i adgang til en email der heder <jeres
mobilsvarnummer@beskedrobot.dk>
videresend al email til ovenst.
www.beskedrobot.dk indstilles videresendning af emails som sms.
Voi´la

Fra : Asboe

Dato : 17-05-02 21:35

MagnetiSøren skrev i meddelelsen:
<3cde4c42$0$51091$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>

>her får i adgang til en email der heder <jeres
>mobilsvarnummer@beskedrobot.dk>
>videresend al email til ovenst.
>påwww.beskedrobot.dk indstilles videresendning af emails som sms.
Kan det være til en mobiltelefon tilknyttet et andet selskab?

--
Hilsen Asboe

Fra : ASC

Dato : 15-05-02 12:35

Asboe <skanner@image.dk> wrote in article
<0dcsdugjagn3erf6p6t85ddcu0jc2o473d@4ax.com>...
> Er der nogen, som kender til andre muligheder for at modtage en sms,
> [...]
Hvis du har et SONOFON mobilabon. så kan du videresende dine e-mails fra
ex. TDC, WOL eller andre til følgende adresse:
(mobilnr.@note.sonofon.dk) så får du en SMS

ASC
- som udtaler sig som privatperson - ikke som SONOFON ansat

Fra : Fischer

Dato : 15-05-02 12:52

> [...]
>
> Med venlig hilsen
> ASC
> - som udtaler sig som privatperson - ikke som SONOFON ansat

Jamen, kunne du så ikke lige tage og skifte din kasket !?

Andre her i gruppen har spurgt Sonofon, som har meldt ud, at denne service
er på vej ud!
Hvis det er korrekt, så virker det ikke så smart at du reklamerer for denne
service ..... selv som privatperson.

*Fischer

Fra : ASC

Dato : 16-05-02 13:09

Fischer <express@get2net.dk> wrote in article
<3ce24bb7$0$51110$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> [...]
service
> er på vej ud!
> Hvis det er korrekt, så virker det ikke så smart at du reklamerer for

Prøv lige og nærlæse, hvad det er jeg svarer på!
Hvor bliver der sagt, at man kun ønsker information om muligheder, som der
aldrig vil blive lukket for?
Jeg svarer på hvad der er muligt her og nu - ikke andet!

Fra : Fischer

Dato : 16-05-02 14:29

> Prøv lige og nærlæse, hvad det er jeg svarer på!
> Hvor bliver der sagt, at man kun ønsker information om muligheder, som
> der aldrig vil blive lukket for?

Der er en vis forskel på "aldrig vil blive lukket for" og så at stå
umiddelbart foran en udfasning.
Sonofon har selv meldt ud at de nok også lukker denne service.

Spørgerens problem er da tydeligvis opstået fordi TDC har lukket for
E-mail -> SMS.
Så hjælper det sg* da ikke at anbefale konkurrenten (som du arbejder for,
når du ikke er privatperson) uden at gøre opmærksom på denne sandsynligvis
går samme vej.

> Jeg svarer på hvad der er muligt her og nu - ikke andet!

En fortielse er en halv løgn ........

*Fischer