MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvor gemmer Word dokumenter når man logger~
Fra : Kristian Holm-Jørgen~

Dato : 12-05-02 09:23

Hej

Ja jeg ved godt det lyder lidt underligt.

Når jeg logger på win2k som gæst så kan jeg fint benytte word og gemme mit
dokument. Men når jeg så logger på igen så er det dokument slettet.

Kender I nogle steder hvor det evt. kan befinde sig eller er det bare
forsvundet.

Der er tale om 12 timers arbejde - så hvis der er nogen der har nogle gode
forslag så ville det være kanon.

På forhånd tak
/Kristian

Er også posted i dk.edb.tekst.ms-word

Fra : Niels Solskin

Dato : 12-05-02 09:26

"Kristian Holm-Jørgensen" <khj00@civil.auc.dk> wrote in message

> [...]
> forsvundet.
>
> Der er tale om 12 timers arbejde - så hvis der er nogen der har nogle gode

Prøv at søg efter dokumentets titel eller dokumenter oprettet i det
tidsrum, hvor du har gemt det.

Bruger selv W98, men kunne ikke
forestille mig,Win2K ikke har en ligeså fremragende søgefunktion.

Niels

Fra : Kristian Holm-Jørgen~

Dato : 12-05-02 09:36

> [...]
> tidsrum, hvor du har gemt det.
>
> Bruger selv W98, men kunne ikke
> forestille mig,Win2K ikke har en ligeså fremragende søgefunktion.

Ja det lyder logisk nok - men det lader ikke til at det eksisterer.

Kan win2k virkeligt være sat op så det sletter ens dokumenter, når man
logger af?

/Kristian

Fra : Edmund

Dato : 12-05-02 09:57

> [...]
> Ja det lyder logisk nok - men det lader ikke til at det eksisterer.
>
> Kan win2k virkeligt være sat op så det sletter ens dokumenter, når man

Har du prøvet at søge på et ord du har skrevet. I søgefunktionen må
der være noget der hedder tekststreng, søgning på ord, eller lign.

Mvh Edmund

Fra : Jens S

Dato : 12-05-02 19:58

> [...]
> dokument. Men når jeg så logger på igen så er det dokument slettet.
>
> Kender I nogle steder hvor det evt. kan befinde sig eller er det bare

Bruger selv Win XP, så det er muligt det ikke er det samme, men her er mit
forslag:

C:\documents and settings\brugernavn\brugernavn's documents

( C= det drev hvor W2K ligger.)
( brugernavn kunne være guest, ellers prøv at lede alle muligheder igennem)

Håber det hjalp
Jens

Fra : Kristian Holm-Jørgen~

Dato : 13-05-02 07:06

Hej

tak for jeres svar.

Men det dokument er åbenbart blevet slettet - formentlig af windows (selv om
jeg synes det lyder underligt)

Nå men min makker (der havde problemet) har fået genskabt dokumentet vha.
noget undelete program af en slags.

Men tak for jeres råd.