MS Windows
briani 27239
Kazaa Uden SPYWARE!!!
Fra : Caine

Dato : 12-05-02 01:23

Til dem som stadig bruger kazaa, grokster

Er der lavet et "Kazaa Lite" som det hedder der deaktiveret alle de:
Tell a Freind, Gator, online shop etc.
MEN muligheden for at få downloaded "SPYWARE" er også deaktiveret!!!!
disse ting har også gjort at
"Kazaa Lite" er betydelig HURTIGERE! og køre på de samme servere som
alle de andre... så slet det gamle og download det
ordentlige!

"Kazaa Lite" kan downloades på siden: www.kazaalite.com

http://www.kandu.dk/

Fra : søren Christensen \(~

Dato : 12-05-02 10:28

"Caine" <Caine.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Kazaa Lite" er betydelig HURTIGERE! og køre på de samme servere som
> alle de andre... så slet det gamle og download det

Holder mig helst stadig fra det... :)

Søren C

Fra : Andersson

Dato : 12-05-02 11:06

"søren Christensen (4200)" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse

> "Caine" <Caine.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Holder mig helst stadig fra det... :)
Du skal bare huske at der er forskel på at bruge og misbruge.. Jeg læste om
en ny undersøglse der viser at dem der downloader meget bruger mange penge
på software og musikcd'er

Hilsen

Andy

Fra : søren Christensen \(~

Dato : 12-05-02 13:30

"Andersson" <skrivtilandersson@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
om
> en ny undersøglse der viser at dem der downloader meget bruger mange penge

Jeg siger ikke jeg ikke bruger den slags programmer. Jeg bruger bare ikke
kazaa.
Kan man se den undersøgelse nogle steder?
Det fedeste er sq stadig at have det originale... :)

Hygge

Fra : ASKF

Dato : 13-05-02 17:23

søren Christensen (4200) ytrede sig i
<LdtD8.914$4f4.99888@news000.worldonline.dk> med dette:

>"Andersson" <skrivtilandersson@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
[snip]
>om
>>
>Jeg siger ikke jeg ikke bruger den slags programmer. Jeg bruger bare ikke
>kazaa.
>Kan man se den undersøgelse nogle steder?

Jeg har ikke fundet selve undersøgelsen online, men du kan købe den hos
Jupiter Media Metrix selvom jeg tvivler på du vil betale de $795 den
koster
<http://commerce.jmm.com/jupdirect.asp?mode=display&itemid=1492>

Her er nogle få artikler hvor den er nævnt:
<http://www.newsbytes.com/news/02/176497.html>
<http://news.com.com/2100-1023-243463.html?legacy=cnet>
<http://www.cbsnews.com/stories/2002/05/03/tech/main508014.shtml>

Søg selv hvis du vil læse flere.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 12-05-02 11:35

søren Christensen (4200) wrote:
> "Caine" <Caine.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
[snip]

Kazaa eller Kandu ?

--
Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-05-02 21:45

Sun, 12 May 2002 12:35:07 +0200, skrev Lars Jørgensen
<lagojo@hotmail.DOT.com>:

>Kazaa eller Kandu ?

Forhåbentlig begge dele...
--