Så Kashmir Live i lørdags og elskede hvert~
Fra : Andrew

Dato : 06-02-01 19:16

Hej allesammen!

Jeg var til Kashmir koncert i lørdags, og jeg ville bare lige dele med jer
hvor vild jeg er med den gruppe. De er for seje, jeg gentager, FOR SEJE!

Hvad synes i andre om dem!?
Har i hørt dem live??

FEJ TJALD!

Anders

--
- - -

Fra : Mikael Eriksen

Dato : 06-02-01 20:29

Jeg så dem live på femøren i sommer, og jeg må desværre indrømme, at jeg
blev ret skuffet. Det var for det meste en masse støj, og mindede på ingen
måde om deres melodiske album The Good Live - vil dog gerne give dem en
chance en anden gang, hvis de kommer forbi et sted i nærheden.

/mikael

Fra : Stålanden

Dato : 06-02-01 21:09

On Tue, 06 Feb 2001 19:28:46 GMT, "Mikael Eriksen"
<mier@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>måde om deres melodiske album The Good Live - vil dog gerne give dem en
>chance en anden gang, hvis de kommer forbi et sted i nærheden.

Nu er The good life og noget anderlede end deres foregående plader. De
var meget mere rå og pågående.
Stålanden

Fra : Stålanden

Dato : 06-02-01 21:08

On Tue, 6 Feb 2001 19:15:54 +0100, "Andrew" <gylp@kvalme.dk> wrote:

> [...]
>hvor vild jeg er med den gruppe. De er for seje, jeg gentager, FOR SEJE!

Mange mange gange. De er for fede.
Glæder mig allerede til deres kommende album
Stålanden

Fra : Jacob

Dato : 09-02-01 13:12

Jeg har været så heldig 4 gange. første gang jeg så dem var tilbage i 96'
(tror jeg det var), på Rødkilde Gym. i Vejle til en meget intim og intes
koncert. Det er en af mine bedste koncertminder til nu!!

Fra : nikolaj borg

Dato : 09-02-01 17:52

"Jacob" <sydow@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (tror jeg det var), på Rødkilde Gym. i Vejle til en meget intim og intes
> koncert. Det er en af mine bedste koncertminder til nu!!

Jeg savner helt klart de intime Kashmir koncerter. Jeg hørte/så/oplevede dem
3 gange i Kolding på fantastiske Pitstop, hvor der kun kunne være 300
mennesker (men var 400). Dengang var det vildt fedt: Til en af koncerterne
opstod der kø for at stagedive. Jeg så dem også engang i kælderen på DTU i
Kbh; en vildt fed oplevelse, hvor der næppe var mere end 150 mennesker til
koncerten (ikke plads til mere, og ingeniørerne ville åbenbart hellere hører
Shu-Bi-Dua ovenpå). Senere har jeg bl.a. set dem på Midtfyn (under
Cruzential touren), på Pumpehuset (efter TGL), og i Tivoli, hvilket i alle
tilfælde var fede koncerter, omend jeg savnede den intime stemning. De har
klart skiftet live-stil efter den nye plade, og er blevet bedre til at
spille på de store steder; det musikalske har afløst den rå energi (og
sindssygen) som dominerede de tidlige koncerter. De er IMØ stadig fede live,
men nu og da savner jeg "de gamle dage".

/Nikolaj
- der p.t. synes at Cruzential er den bedste Kas-plade