Installering af ny os x
Fra : Nicolai Brandt

Dato : 11-05-02 22:16

Hej

Kan man installere system x på et eksisterende symstem x og ligesom med
9'eren få en "old" system mappe?

Eller skal man først ha' fjernet alt det gamle fra system x?

--
Mvh Nicolai Brandt

- http://www.robra.dk

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 12-05-02 00:45

Nicolai Brandt <nicstone@mac.com> wrote:

> Kan man installere system x på et eksisterende symstem x og ligesom med
> 9'eren få en "old" system mappe?

Det tror jeg ikke, men en install oven i et eksisterende OS X plejer at
være effektivt. Du mister ingen indstillinger.

Hvis det er Jag fra WWDC du tænker på at lege med ... så back lige up :)

Mojn, Thomas

--
You know what's weird about plane crashes? When you watch the news, and
they say that people have to be identified by their dental records.

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 12-05-02 01:16

Thomas Boelskifte <mmm_beer@manics.dk> wrote:

> Det tror jeg ikke, men en install oven i et eksisterende OS X plejer at
> være effektivt. Du mister ingen indstillinger.

Ok. Det var OS X ovenpå OS X. Jeg har allerede gjort det
Og nej der bliver ikke lavet en ny systemmappe, der bliver sorteret lidt
rundt i filerne og kopieret de ting ind der manglede.

Og ja, meget effektivt. Alle indstillinger blev gemt, brugerprofiler og
programmer. Jeg var bare lidt usikker på om det skabte problemer...

> Hvis det er Jag fra WWDC du tænker på at lege med ... så back lige up :)

Det var ikke lige det, men jeg lavede en back up alligevel (det tager
bare så lang tid at få sorteret filer for mere end et år).

--
Mvh Nicolai Brandt

- http://www.robra.dk