Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Technik Direkt og moms
Fra : Ebbe Rasch

Dato : 11-05-02 21:33

Hej Alle

Mit spørgsmål har givet vis været behandlet før, men jeg kan ikke finde
svarene, så jeg våger et øje og prøver igen:

Hvordan er det nu lige med handel hos Technik Direkt ... De har et kamera,
jeg har tænkt mig at købe, men hvordan finder jeg ud af, hvad jeg kommer til
at betale for det? Ganger jeg bare prisen med euro-kursen og ligger
ekspeditionsgebyret til? Eller kommer jeg som privat-kunde, der ikke er
momsregistreret, til at betale dansk moms, når varen indføres i Danmark?

Jeg håber der er nogen, der har handler hos dem, og har lyst til at svare
mig.

Med venlig hilsen
Ebbe Rasch

Fra : Mich@el

Dato : 11-05-02 22:04

Hej Ebbe.

Ebbe Rasch wrote:

> [...]
> jeg har tænkt mig at købe, men hvordan finder jeg ud af, hvad jeg kommer til
> at betale for det? Ganger jeg bare prisen med euro-kursen og ligger

Ja.

> Eller kommer jeg som privat-kunde, der ikke er
> momsregistreret, til at betale dansk moms, når varen indføres i Danmark?

Nej, du betaler moms i det land du handler (EU lande)

Mvh.
Michael

Fra : KJA

Dato : 11-05-02 23:50

Du burde jo få det hele frem på denne side, men åbenbart så virker det ikke
lige nu.... paster det alligevel, kan være i er mere heldige:

http://www.erhverv.toldskat.dk/obj.asp?o_id=118933 (indførsel af varer i
Danmark)

MVH

Kåre