MS Windows
briani 27239
IE vil ikke vise script-fejl
Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 11-05-02 20:43

Hej

Jeg bruger xp og den nyeste IE. Hvis jeg besøger en side, som har en
script-fejl, bliver det lille ikon i venstre hjørne ganske vist gult
(indikation af fejl). Dobbletklikker jeeg på ikonet, så kommer der en boks
frem med en mere detaliert fejlbeskrivelse. Problemet er blot, at denne boks
automatisk forsvinder efter ca ½ sekund. Det er ganske irriterende, nå man
f.eks. selv skriver sider, og gerne vil se hvor man har lavet en svipser.

Nogle forslag?

/Jeppe

Fra : Rudi Stegen

Dato : 11-05-02 20:48

<http://validator.w3.org/> er din ven.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 11-05-02 20:56

> <http://validator.w3.org/> er din ven.

(-: ... ja, det ved jeg, men synes stadig det ville være rart hvis jeg
kunne se det direkte i IE f.eks. når min fil ligger lokalt.

/Jeppe

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-05-02 20:56

Sat, 11 May 2002 21:48:12 +0200, skrev Rudi Stegen
<rudis_spamfilter.001@stegen.dk>:

><http://validator.w3.org/> er din ven.

Vil nok ikke fortælle om javascriptfejl.

Boksen skulle da ikke gerne forsvinde efter ½ sekund, men gå ind
i funktioner => internet indstillinger => avanceret => der er et
sted, hvor du kan slå javascript debug til.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 11-05-02 21:02

> Boksen skulle da ikke gerne forsvinde efter ½ sekund, men gå ind
> i funktioner => internet indstillinger => avanceret => der er et
> sted, hvor du kan slå javascript debug til.

nej, man kan vælge "disable script debugging". Det har jeg ikke.

<mystisk>Boksen forsvinder efter et ½ sekund ... </mystisk>

vh Jeppe

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-05-02 21:22

Sat, 11 May 2002 22:02:28 +0200, skrev "Jeppe Vesterbæk"
<jeppeojeppe_ingenspamtak_@hotmail.com>:

>nej, man kan vælge "disable script debugging". Det har jeg ikke.

Ja og det modsatte må vel være at slå den til?

Du kan evt. prøve at tømme Temp. Internet Files og evt.
genstarte.

IE kan opføre sig mærkeligt [1], når T.I.F er fyldt, har dog ikke
hørt om den fejl før.

F.eks. Vis kilde fungerer ikke og billeder kan kun gemmes som
*.bmp.

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 11-05-02 21:59

> Du kan evt. prøve at tømme Temp. Internet Files og evt.
> genstarte.

ja, det er gjort. Ændrer intet.

> IE kan opføre sig mærkeligt [1], når T.I.F er fyldt, har dog ikke
> hørt om den fejl før.
>
> F.eks. Vis kilde fungerer ikke og billeder kan kun gemmes som
> *.bmp.

lol, det har jeg nu (heldigvis) ikke oplevet.. .-)

Ellers tak for forslagene.
/vh Jeppe