Filmmusik?
Fra : Mads A. Jensen

Dato : 11-05-02 20:40

Hej

Undskyld, hvis det er lidt offtopic!
Er der nogen, som kan give mig titlerne på følgerne navne på titelsangene,
der er brugt i disse film:

I Kina Spiser De Hunde (Den der minder lidt om Enigma stil!)
Bjergkøbing Grand Prix (Den som Theodor spiller på sin harpe, der er lavet
en musikvideo til den, som blev vist hyppigt på MTV for nogle år siden!)

Tak på forhånd!

Mads Jensen
http://www.disney-comics.dk

Fra : Beowulf

Dato : 11-05-02 22:46

Ang. Bjergkøbing Grand Prix så er det vist gruppen Multicyde

Fra : Mads A. Jensen

Dato : 11-05-02 23:23

Hej

Du skal have tak, så mangler jeg bare den anden.

/Mads

Mads Jensen
http://ddfr.dk - Dansk Donaldist Forening
http://www.disney-comics.dk - Free Disney comics on the web!
info@disney-comics.dk

Fra : CybaMerc

Dato : 12-05-02 00:04

A long time ago in a galaxy far, far away....
Beowulf wrote:

>Ang. Bjergkøbing Grand Prix så er det vist gruppen Multicyde

Multicyde har nakket melodien; men det er Bent Fabricius-Bjerre, der
står bag scoret til Bjergkøbing Grand Prix.

Fra : zcully

Dato : 12-05-02 13:07

Not for the dough hedder sangen....