Meld dig ind....
Fra : Foreningen mod Åge H~

Dato : 11-05-02 18:29

....før det er for sent:

Foreningen mod Åge Halldorson

Fra : rectum moses

Dato : 11-05-02 18:37

"Foreningen mod Åge Halldorsson" <sune23@worldonline.dk> skrev i en
meddelelse news:3cdd54f8$0$97295$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> ...før det er for sent:
>
> Foreningen mod Åge Halldorson

Du burde optræde. Måske kunne du lave et eller andet sammen med Finn
Nørbygaard.

Fra : Foreningen mod Åge H~

Dato : 11-05-02 19:16

rectum moses skrev:
> Du burde optræde. Måske kunne du lave et eller andet sammen med Finn
> Nørbygaard.

Skal det tages som et kompliment????

-Foreningen mod Åge Halldorsson

Fra : rectum moses

Dato : 11-05-02 19:58

"Foreningen mod Åge Halldorsson" <sune23@worldonline.dk> skrev i en
meddelelse news:3cdd5fe4$0$18616$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Skal det tages som et kompliment????
>
> -Foreningen mod Åge Halldorsson

hehe... tja. Men du bør nok finde noget bedre materiale end Finn

Fra : John K

Dato : 11-05-02 19:11

> ...før det er for sent:
>
> Foreningen mod Åge Halldorson

Jeg stiller gerne op som formand

Fra : AJC

Dato : 11-05-02 21:43

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg stiller gerne op som formand

*PLONK*

Fra : John K

Dato : 11-05-02 23:25

> *PLONK*

PLONK selv dit fjols

Fra : AJC

Dato : 11-05-02 21:43

Fra : Invisible Man

Dato : 11-05-02 23:02

"Foreningen mod Åge Halldorsson" <sune23@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> ...før det er for sent:
>
> Foreningen mod Åge Halldorson

Rolig rolig...

2+2 er vel stadig 4 - også selvom Åge siger det..(?)

hvad med en forening mod foreninger mod folk?

_______
i.m.

Fra : Gorm Johnsen

Dato : 12-05-02 00:17

"Foreningen mod Åge Halldorsson" <sune23@worldonline.dk> skrev i en
meddelelse news:3cdd54f8$0$97295$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> ...før det er for sent:
>
> Foreningen mod Åge Halldorson

Hvorfor dog det?

Åge er sgu da den bedste underholdning jeg længe har set i en NG. I andre
newsgroups er de såkaldte "fredsforstyrrere" forlængst mobbet ud, men Åge
forstår da at fastholde underholdningsniveauet her i gruppen. Hatten af for
Åge og hans tolkning af alt hvad der frembringes af ethvert musikinstrument
= enten dansktop eller "ring i næsen" - musik. Det er god underholdning.

Uden Åge ville denne gruppe være fattigere - og meget mindre morsom.. Og jeg
kan da sagtens leve med at læse indlæg om dansk/færø/svensk/norsk - top. Det
skal der også være plads til.

Men det kunne da alligevel være sjovt at gå i Se & Hør´s fodspor og udlove
en dusør til dén der først bringer et billede af Åge iført lædertrikot og
nittehalsbånd mens han headbanger til Rammstein eller Marilyn Manson.

Hvem kommer først?

Og dette er ment som positiv kritik, selvom jeg ikke kan lide dansktop.

Gorm
www.troldelyd.com

Fra : nikolaj borg

Dato : 12-05-02 10:21

Gorm Johnsen wrote:
> "Foreningen mod Åge Halldorsson" <sune23@worldonline.dk> skrev i en
> meddelelse news:3cdd54f8$0$97295$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Hvorfor dog det?

Jeg tænkte noget lignende. Hurra for Åge. Jeg kan sagtens abstrahere fra
ham, når jeg ikke er i humør til hans vrøvl.

/Nikolaj

Fra : Uffe Holst

Dato : 12-05-02 14:34

In an article of 11 May 2002 Foreningen mod Åge Halldorsson wrote:

> Foreningen mod Åge Halldorson

Jeg må indrømme, at jeg ikke deler musiksmag med Åge, og jeg kan bestemt
på ingen måde forstå Åges begejstring ved dansktopmusikken. Selvom det
indimellem kunne være rart, at Åge lidt bedre kunne forstå, at vi er mange,
som ikke deler musiksmag med ham, så må vi jo erkende, at Åge faktisk ved
en masse om dansktopmusik og derved i høj grad er med til at berige denne
nyhedsgruppe. Og på mange måder skal man vist også lede længe efter et
lignende flink og åbenhjertigt menneske som Åge. Så lad os endelig beholde
Åge -- bliver han for slem at høre på, så kan man jo altid sætte ham i et
killfilter i en periode.

--
Uffe Holst

Fra : Troels

Dato : 12-05-02 14:37

> ...før det er for sent:
>
> Foreningen mod Åge Halldorson

Jeg er ret sikker på at det er den _helt_ forkerte måde at tackle det på
hvis du er træt af Åge. Tl tider (for ikke at sige hele tiden) virker det
nemlig som om at Åge er meget glad for opmærksomhed, og når der ligefrem
bliver oprettet en forening for ham har han jo nået sit mål.

/Troels

Fra : Kevin & Tina

Dato : 17-05-02 06:56

> Fra: "Foreningen mod Åge Halldorsson" <sune23@worldonline.dk>
PLONK!
FJOLS
> ...før det er for sent:
>
> Foreningen mod Åge Halldorson

Kevin

Fra : Sunz

Dato : 18-05-02 10:39

Kevin & Tina
> PLONK!
> FJOLS

Selv ploooonk!!!!!

-Sunz

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-05-02 11:20

"Sunz" <sune23@worldonline.dk>

> Selv ploooonk!!!!!

Hey, jeg har en idé: Lad os plonke hinanden allesammen. Så kan
vi passende nedlægge gruppen samtidig. Ku' det ikke være sjovt?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter G.

Dato : 18-05-02 13:38

In article <ac5ahd$2d8$1@sunsite.dk>, Peter Brandt Nielsen
<peterbrandtnielsen@hotmail.com> wrote...
> "Sunz" <sune23@worldonline.dk>

> Hey, jeg har en idé: Lad os plonke hinanden allesammen. Så kan
> vi passende nedlægge gruppen samtidig. Ku' det ikke være sjovt?

Vi kunne jo også lægge musik til plonkesangen

Jens plonker Lotte,
Lotte plonker Åge,
Åge ser dansegalla
Og er plonket af Kurt

...Undsoweiter

(Alternativt kan man også bare plonke folk, der mener du har et behov for
at fortælle andre, at de plonker dem. Det virker så uplonket.)

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-05-02 21:15

Peter G. <PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.1750699ffa2797ed989714@dtext.news.tele.dk...
´
> Vi kunne jo også lægge musik til plonkesangen
>
> Jens plonker Lotte,
> Lotte plonker Åge,
> Åge ser dansegalla
> Og er plonket af Kurt
_______________________

Det skal også lige rime lidt ikke. Her er et forslag til tekst:

PLONKESANGEN

Jeg siger plink plank plonk - til dem der ka li funk.
Men plonk det sir Jens ikke - til en der hedder Rikke.
For hun ka godt li dance - som en der hedder Haans.
Men Hans han siger plonk og plink - for han er ikke flink.

(omkvæd)
Plinke plonke planke - nu får vi li en tanke.
Om nogen her er dumme - og ej fornuft kan rumme.

Tekstforfatter: hemmelig

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-05-02 21:24

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk>
> [...]
>
> (omkvæd)
> Plinke plonke planke - nu får vi li en tanke.
> Om nogen her er dumme - og ej fornuft kan rumme.

Ej, det er simpelthen for ring-i-næsen-agtigt for mig.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Troels

Dato : 18-05-02 21:27

> PLONKESANGEN

Det er noget af det bedste du har lavet længe Åge

/Troels

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-05-02 21:10

> [...]
>
> (Alternativt kan man også bare plonke folk, der mener du har et behov for
> at fortælle andre, at de plonker dem. Det virker så uplonket.)

Peter Plonk Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-05-02 21:02