Egoistvogn ?
Fra : Jensn

Dato : 11-05-02 19:20

Hej

Som total nybegynder på Campingvogns-området, er vi stødt på et par
udtryk som vi ikke har den fjerneste ide om hvad betyder

Egoistvogn

ALKO-Stabilisator

Hvad dækker det over ?

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Bjarne

Dato : 12-05-02 15:52

In article <3cdd529d$0$78754$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
   "Jensn" <m3m5@hotmail.com> writes:
> Hej
>
> Som total nybegynder på Campingvogns-området, er vi stødt på et par
> udtryk som vi ikke har den fjerneste ide om hvad betyder
Det er vist lidt ligesom ejendomsmæglerudtryk.

> Egoistvogn
En vogn der er for lille.

> ALKO-Stabilisator
En indretning til kompensation af campingvognens dårlige køreegenskaber.
Mere præcist, noget der klemmer på krogen for at modvirke sideværts
svingninger.

mvh,
Bjarne

Fra : Arne Keller

Dato : 12-05-02 23:03

On 12 May 2002 14:52:18 GMT, bjb@INGENSPAMc.dk (Bjarne ) wrote:

>Det er vist lidt ligesom ejendomsmæglerudtryk.

>En vogn der er for lille.

Kanon forklaring
Man kan måske også sige: en vogn beregnet til 2 personer, normalt med
fokus på komfort.

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig, på usenet, alene på egne vegne.

Fra : Jørgen L.

Dato : 13-05-02 09:30

Det kan også være svært

> Kanon forklaring

Det er jeg ikke enig i

> Man kan måske også sige: en vogn beregnet til 2 personer, normalt med
> fokus på komfort.

Det er jeg enig i da vores vogn er en egoist vogn med dobbeltseng og stort
set alt i udstyr og det er en 545 (gulvmål 5,73 m, total længde 7,44 m og
total vægt 1600 kg.) så den er ikke for lille

hilsen Jørgen