MS Windows
briani 27239
XP & Win98 i netværk
Fra : [8800]Me

Dato : 11-05-02 17:51

Når jeg i XP vælger at opsætte et mindre netværk, spørger den til sidst hvad
jeg vil gøre for at opsætte de andre computer til netværket. Jeg vælger at
bruge XP-CD'en. Jeg går til min anden computer med Win98. Jeg sætter
XP-CD'en, vælger "andre opgaver". Jeg sætter netværket op på Win98 (giver
dem samme ARBEJDSGRUPPENAVN).

På Win98 computeren kan jeg ikke se dan anden PC (XP) i "netværk"s mappen.

I XP kan jeg se at den anden's SharedDocs mappe, "men" kun 1 gang. Hvis jeg
så lukker ned for "netværks" mappen, og vil ind i den igen- Kan jeg se at
den anden's computers SharedDocs mappe men jeg kan ikke komme ind i den..!
Hvad gør jeg??? Den siger noget med at jeg ikke har adgang, men jeg har jo
lige været der inde! ????

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam- from e-mail

Fra : Henrik

Dato : 12-05-02 08:10

Så vidt jeg har forstået uden at kende den installations måde, så skal du på
din xp angive adgangsbetingelserfor de andre pcere og brugere på dit
netværk.