Asus A7M266-D
Fra : Peter Pan

Dato : 11-05-02 17:01

Hej

Jeg har et problem med mit onboard lydkort. Det får lyden til at hakke alt
for ofte. Det sker i alt lige fra dvd film, mp3 afspilling, eller spil.
Hakkeriet sker oftest i 0,5-1 sekund, og så kører det videre fint. Det sker
1-2 gange i minuttet, og er knaldhamrende irriterende!

Mit system er lige samlet igår, men kører ellers fint.
Det består af:
Asus A7M266-D
2x Athlon XP 1800+ (1533 MHz)
512 MB DDR PC2100 ram.
Adaptec 1200A ATA100 raid controller med 2x 60 GB diske i mirror.
Asus V7700 Deluxe GeForce2 GTS.
og alt det andet, dvd drev, cd-rw drev, mmm.
OS: Windows 2000

Jeg har ingen erfaringer med onboard lyd, men dette kan da ikke være
normalt?!?

Jeg har prøvet alle 4 indstillinger under lydacceleration i DirectX, samme
problem med dem alle.
Hvad kan der være galt?

Mvh
Anders