Et link, to rammer. Hvordan?
Fra : Brian Nilsson

Dato : 11-05-02 13:18

Hejsa.

På min hjemmeside bruger jeg rammesider, den der i FP2000 hedder "Banner og
Indhold". "Banner" bruger jeg til hovedmenu, hvor der er 6 links til
undermenuer der kommer frem i "Indhold", når man trykker der. Når man så
klikker på et af linkene i "Indhold" kommer selve siden frem i hovedrammen.

Men jeg vil gerne have det sådanne, at når man klikker på et link i "Banner"
indlæses den tilhører menu i "Indhold" og ønsket side i hovedrammen. Kan man
lave det på en eller anden smart måde? Jeg har selv tænkt på om det var
muligt at indsætte noget HTML i "Indhold" der selv efter nogle sekunder
påbegynder at indlæses siden til hovedrammen, lige som de sider man ser på
nettet, hvor der typisk står: "Siden er flyttet til ny adresse, du bliver
videre stillet om 10 sekunder". Kan man det? HTML-koder?

Jeg har også prøvet at bruge rammeside "Sidehoved" som index, og lave en
"Indhold" side til hver under menu. Men når man så klikker på et emne i
"Indhold" kommer siden godt nok i hovedrammen, men "Indhold" forsvinder, og
det er ikke lige det jeg ønsker.

Håber nogle vil hjælpe

--

- mvh. Brian Nilsson -
http://home.worldonline.dk/~brianjon/ng/visitkort.htm

Fra : Leon Jessen

Dato : 11-05-02 16:13

"Brian Nilsson" skrev:
> [...]
> undermenuer der kommer frem i "Indhold", når man trykker der. Når man så
> klikker på et af linkene i "Indhold" kommer selve siden frem i

Du kan linke til en anden rammeside som så er delt på den måde som du
beskriver.

--
Mvh. Leon Jessen

Ved svar, fjern den kantede parantes.
Jessen [NOSPAM] Leon (ad) hotmail (dot) com

Fra : Brian Nilsson

Dato : 11-05-02 17:53

Hej

Jeg skrev:
[...]