MS Windows
briani 27239
Tilføj Ikon i "gem som" funktionen
Fra : Christian Bro

Dato : 11-05-02 11:26

Hvis man i WinXP gemmer en fil fra eks. Internettet, så åbner der sig et
vindue hvor man så kan vælge sin egen /DIR (sti).
På venstre side er der så 5 store ikoner: Seneste dokumenter; Skrivebord;
Dokumenter; Denne Computer; Netværkssteder;

Hvordan kan jeg selv tilføje et ikon/mappe der?

vh/

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 11-05-02 11:52

On Sat, 11 May 2002 12:25:47 +0200, "Christian Bro"
<christiansbro@hotmail.com> wrote:

>Hvordan kan jeg selv tilføje et ikon/mappe der?

Nemmeste måde:
TweakUI for XP
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp
--
Per K. Nielsen

Fra : [6800] El Capitano

Dato : 11-05-02 14:32

"Per K. Nielsen" <pnielsen@image.dk> skrev i en meddelelse

> Nemmeste måde:
> TweakUI for XP
> http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp
Hvordan gør du det? Jeg har fået dette svar før også, men kan ikke finde
funktionen i Tweak hverken i den gamle powertoy eller nye?
--
Fjern NO SPAM i emailadresse hvis du skriver til mig
Med venlig hilsen

Fra : preben nielsen

Dato : 11-05-02 14:48

"[6800] El Capitano" <elcapitanoNOSPAM@pc.dk> skrev i en
meddelelse

> Hvordan gør du det? Jeg har fået dette svar før også, men kan
ikke finde
> funktionen i Tweak hverken i den gamle powertoy eller nye?

Under Explorer->Common Dialogs.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : [6800] El Capitano

Dato : 11-05-02 16:38

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Under Explorer->Common Dialogs.
Tak, Jeg vil prøve

Fra : Christian Bro

Dato : 11-05-02 18:44

> ikke finde
>
> Under Explorer->Common Dialogs.

KANONT ! *s*

Men man kan stadig kun bestemme rækkefølge og en af de valgmuligheder der
winXP tilbyder - hvad hvis man f.eks. ønsker at få "Mappen Y" som ligger på
G:/ drevet som eb af valgmulighederne????

Vh
chr bro

Fra : [6800] El Capitano

Dato : 11-05-02 19:19

"Christian Bro" <christiansbro@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> der winXP tilbyder - hvad hvis man f.eks. ønsker at få "Mappen Y" som
> ligger på G:/ drevet som eb af valgmulighederne????

Er det ikke muligt at få mere end 5 ikoner?

Fra : preben nielsen

Dato : 11-05-02 20:29

> [...]
> winXP tilbyder - hvad hvis man f.eks. ønsker at få "Mappen Y"
som ligger på
> G:/ drevet som eb af valgmulighederne????

Du kan skrive i felterne ! F.eks. "G:\Y" .... Det virker fint.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Christian Bro

Dato : 12-05-02 07:13

> Du kan skrive i felterne ! F.eks. "G:\Y" .... Det virker fint.
>
> --
> /\ preben nielsen
> \/\ prel@post.tele.dk

Hej Preben
Ja, det gør det, men jeg ville nu gerne kunne vælge mit eget ikon og skrive
en tilhørende tekst - ved du hvordan man gør det?

Ellers syntes jeg det er meget rart at have en der er kort og præcis i sin
skrivelser, det skal du have en tak for *s*

vh
chr bro