Fiskekort/dagkort til Køge å
Fra : Vagn Hansen

Dato : 11-05-02 11:19

Hej i gruppen,

Er der nogen her der kan fortælle mig om man skal hve fisketegn/dagkort for
at fiske i Køge å??

Hvis jeg skal det hvor kan dette så købes??

Lystfisker hilsen - Vagn

Fra : Lars Møller Fotograf~

Dato : 20-05-02 09:52

Hej Vagn.

Det er tilladt for alle at fiske i den del af Køge Å som løber i gennem byen
fra jernbanebroen og opstrøms til posthuset. Fra posthuset og opstrøms forbi
Gl. Køgegaard til 'Den gamle jernbanebro' er der fiskeri forbudt, og her
efter må du kun fiske med flue og kun hvis du er medlem af Køge
Sportsfiskerforening (KSF). Længere opstrøms har KSF også fiskestræk til
flue, men her findes også private stræk (bl.a. Vallø Stift) her må du kun
fiske efter aftale.

MVH
Lars