Få betalt sex her !
Fra : Poul Nyrop Rasmussen

Dato : 11-05-02 09:35

hanne.fall.nielsen@pol.dk
henrik.groes.petersen@pol.dk

Nu kan alle i Danmark bruge Farum kommunes Mastercard på nettet der er
gyldig indtil 08/02
de 16 cifre: 5475 1250 0009 9002
det er 2 journalister hos Politiken lørdag den 11.april 2002 der har
glemt at afdække nr.
iforbindelse med offentliggørelse af 4 Farum restaurationsregninger + 1
bon

De fleste vil nok købe sex-adgang, det plejer man at gøre når man finder
noget .....

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-05-02 09:51

"Poul Nyrop Rasmussen" <poul_nyrop@rasmussen.dk> wrote in message

> Nu kan alle i Danmark bruge Farum kommunes Mastercard på nettet der er
> gyldig indtil 08/02
> de 16 cifre: 5475 1250 0009 9002

hAHA

Hvor er kontrol nummeret?

Fra : Lille mig

Dato : 11-05-02 11:00

> [...]
> bon
>
> De fleste vil nok købe sex-adgang, det plejer man at gøre når man finder
http://www.Mailgate.ORG

Seriøst! Det er da for langt ude...har du ikke andet at gå op i?

mig..

Fra : Arcane Mysteria

Dato : 11-05-02 11:35

> [...]

> bon
>
> De fleste vil nok købe sex-adgang, det plejer man at gøre når man finder

Lol! Giv os så det kontrolnr.!

...//Arcane

Fra : zcully

Dato : 11-05-02 15:16

Hva med udløbsdato?

Fra : merlin

Dato : 11-05-02 19:22

Fra : Arcane Mysteria

Dato : 11-05-02 19:33

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message

> Hva med udløbsdato?

Hvis du kigger i den foregående linie vil du spotte 08/02.

...//Arcane

Fra : Leslie

Dato : 12-05-02 01:19

"Arcane Mysteria" <arcane@digitalessex.com> wrote in message news:<a5824aae3dc325efc68438ea08547bab.92124@mygate.mailgate.org>...
> "zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message

> Hvis du kigger i den foregående linie vil du spotte 08/02.
>
> ..//Arcane

Lad vær med at bruge det kreditkort på nettet. Din IP adresse bliver
registreret og du bliver knaldet. Desuden har de stakkels folk i farum
betalt nok allerede.

/Leslie

Fra : Arcane Mysteria

Dato : 12-05-02 16:19

"Leslie" <les_j@hotmail.com> wrote in message

> Lad vær med at bruge det kreditkort på nettet. Din IP adresse bliver
> registreret og du bliver knaldet. Desuden har de stakkels folk i farum
> betalt nok allerede.

Sig mig mine kære 'leslie', hvori ser du at *jeg* signalerer min vilje
eftergivelse til at drage fordel af disse kreditkort informationer?

Der er skam masser af muligheder for at undgå "at blive knaldet" hvis
man fristes af muligheden for at få uforholdsmæssig "forrentning" af
sine
skattekroner.

Hvad er min IP?

...//Arcane

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 13-05-02 10:29

"Arcane Mysteria" <arcane@digitalessex.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er min IP?

Det kunne mailgate.org nok oplyse, hvis det blev nødvendigt...
--
...::Michael Kjeldsen::....
==>www.criterius.dk<==

Fra : Arcane Mysteria

Dato : 13-05-02 11:44

"Michael Kjeldsen" <mkjeldsen@NOSPAMmail1.stofanet.dk> wrote in message

> "Arcane Mysteria" <arcane@digitalessex.com> skrev i en meddelelse

> Det kunne mailgate.org nok oplyse, hvis det blev nødvendigt...

For det første gør de det ikke uden en gældende autoritet og for det
andet vil de kunne det oplyse det samme som du kan finde i min header:

som er en åben anonproxy...

...//Arcane

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 13-05-02 12:17

> For det første gør de det ikke uden en gældende autoritet og for det
> andet vil de kunne det oplyse det samme som du kan finde i min header:

> som er en åben anonproxy...

En gældende autoritet... Kunne det være Farum Kommune, sammen med en anklage
om, at du har misbrugt deres Mastercard efter at kortnummeret med et uheld
er blevet vist i politikker lørdag d. 11/5 2002?

Ret mig endelig, hvis jeg tager fejl

Fra : Arcane Mysteria

Dato : 13-05-02 13:42

> [...]
> om, at du har misbrugt deres Mastercard efter at kortnummeret med et uheld
> er blevet vist i politikker lørdag d. 11/5 2002?

Et seriøst bud på en autoritet ja ;)
Hvis jeg endelig ønskede at misbruge kortinformationerne kan jeg
forsikre dig om at det *ikke* bliver fra min hjemmecomputer.
Bibliotekernes
adgang kombineret med nogle proxies ville være en klar fordel... Men
hvad
ville du bruge det til? Du kan jo kun købe "digitale" tjenester da alt
andet
ville indebære en dækadresse (og hvem har sådan en?).

I øvrigt ville det ikke hjælpe meget at kontakte Mailgate da de jo bare
henviser til den proxy jeg er koblet op på. Og den proxy kunne så være
chained igennem adskillige andre... Jeg sætter pris på min anonymitet på
www.

...//Arcane