Nokia 8210, Sonofonabb. og kan ikke finde ~
Fra : Frandsen

Dato : 06-02-01 16:55

Hvad gør jeg?
Jeg har prøvet dingelink.dk idet jeg også har en Nokia 5110 med TDM.
Dingelink vil gerne sende logo til TDM 5110, men ikke til min Nokia 8210
Sonofon.
Åbenbart skal jeg benytte BÅDE et særligt sende/modtageprogram, et særligt
telefonnummer som skal ringes op direkte og et særligt
"oversættelsesprogram" der kan konvertere JPG/BMP til
"et-eller-andet-logo-format".
Her jeg fuldstændg misforstået eller har Sonofon også en service a la
dingelink så det hele kan foregå på nettet?

Hvad- og hvordan gør jeg?
På forhånd tak.

Leif

Fra : Lasse Jensen

Dato : 06-02-01 17:12

"Frandsen" <dalby-frandsen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Her jeg fuldstændg misforstået eller har Sonofon også en service a la
> dingelink så det hele kan foregå på nettet?

Ja, den hedder www.mobitel.dk

mvh Lasse

Fra : Anders Mouritsen

Dato : 06-02-01 17:20

Prøv osse www.cellular.dk

Anders

Fra : Devast8or

Dato : 06-02-01 20:32

eller brug Nokia Logo manager eller noget andet (paint er ligeså godt) til
at sende logoet, og brug SmartSMS til at sende logoet

Devast8or

--
------ MAKE MONEY JUST FOR BEING ONLINE ------
Click here if you're interested:

Fra : Devast8or

Dato : 07-02-01 19:40

ææhh, der skulle vist stå at nokia logo manager skulle bruges til at _lava_
logoet, ikke sende det ;)

Devast8or

Fra : Devast8or

Dato : 07-02-01 23:52

Lava?? damn, jeg må til at læse mine posts igennem inden jeg trykker "send"

Devast8or

Fra : Frandsen

Dato : 10-02-01 10:37

Det hele funkede bare første gang. Nyt operatørlogo på plads.
Tak for hjælpen.

Leif

Fra : Mark Beaumont

Dato : 06-02-01 23:51

"Frandsen" <dalby-frandsen@bigfoot.com> skrev
> Her jeg fuldstændg misforstået eller har Sonofon også en service a la
> dingelink så det hele kan foregå på nettet?

Dingelink kan kun bruges af kunder hos TDM, og Sonofon har ikke en lignende
service men du kan f.eks. bruge
http://www.cellular.dk
http://www.sol.dk/mobil
http://www.speedytomato.dk