Venyyyyyyl
Fra : Peter

Dato : 10-05-02 23:10

Hej folkens.

For nogle få dage siden postede jeg en efterlysning efter en venyl med
kunstneren Paul van Dyk og venylen 'Out there and Back'

Jeg har selv fundet den på loudmusic.dk
(http://www.loudmusic.dk/records_search.asp?strFunction=search&genre_id=9&se
archfield=out+there+and+back) men den koster dælme 250 kr hvilket jeg mener
er meget...

Er det ikke muligt at få sådan noget billigere et andet sted fra ?

Hilsen fra Peter

Fra : Lars Knudsen

Dato : 11-05-02 08:54

Peter <dingemann@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cdc4554$0$11896$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
mener
> er meget...
>
> Er det ikke muligt at få sådan noget billigere et andet sted fra ?

Har lige tjekket www.htfr.com og www.hooj.com uden held...you're on your own
son... - Tror ik' du kan finde den så fantastisk mange andre steder i
..dk end i Loud...prøv evt. Streetdance eller Baden-Baden....alt andet lige
ender du nok oppe på den pris alligevel...

God jagt.

Lars
www.mindfly.dk

Fra : Peter

Dato : 11-05-02 10:37

"Lars Knudsen" <plumfeber@c.dk> wrote in message

> [...]
> .dk end i Loud...prøv evt. Streetdance eller Baden-Baden....alt andet lige
> ender du nok oppe på den pris alligevel...

Ævævæv...nåh men tak for hjælpen - så må jeg vel krybe til LoudMusic og købe
den der =)

Hilsen fra Peter

Fra : R M Walker

Dato : 13-05-02 19:35

(http://www.loudmusic.dk/records_search.asp?strFunction=search&genre_id=9&se

Har den selv på vinyl.

Det er et bokssæt med fire plader.

Synes det er en rimelig pris i en god butik.

vh

Walker

Fra : Jacob

Dato : 11-05-02 12:36

"Peter" <dingemann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej folkens.
>
> For nogle få dage siden postede jeg en efterlysning efter en venyl med
> kunstneren Paul van Dyk og venylen 'Out there and Back'

En lille bemærkning. Det hedder Vinyl, og ikke Venyl som du skriver.

Jeg har set vinylen på www.cdzone.co.uk til 18 pund.

---Jacob---

Fra : Peter

Dato : 15-05-02 14:48

"Jacob" <oxygen@oncable.dk> wrote in message

> "Peter" <dingemann@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> En lille bemærkning. Det hedder Vinyl, og ikke Venyl som du skriver.
>
> Jeg har set vinylen på www.cdzone.co.uk til 18 pund.

Takker...det er ikke første gang at jeg bliver rettet og hver gang glemmer
jeg at huske det til næste gang *G*.

Hilsen fra Peter