Pat Metheny Group i Cirkusbg.
Fra : [5000] Per Madsen

Dato : 10-05-02 21:00

Er der nogen der var til koncert med Pat Metheny Group i Cirkusbygningen
i onsdags. Nogen der kan komme med en lille anmeldelse,- jeg har ikke
kunnet finde noget i nogen af aviserne...

--
Mvh. Per Madsen
Web: http://users.cybercity.dk/~dsl52828/

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 10-05-02 22:19

[5000] Per Madsen skrev:

> Er der nogen der var til koncert med Pat Metheny Group i
> Cirkusbygningen i onsdags. Nogen der kan komme med en lille
> anmeldelse,- jeg har ikke kunnet finde noget i nogen af aviserne...

Der var en anmeldelse i Politiken i dag. 2. sektion side 2 nederst.
Hovedpunkterne var, at det blev en smule kedsommeligt at høre på,
eftersom alle numre tilsyneladende skulle ende i et støjende klimaks.
Cden var bedre i følge anmelderen.

--
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/

Fra : [5000] Per Madsen

Dato : 11-05-02 00:53

Jonas Koch Bentzen <ingen.emailadresse@eksempel.dk> wrote:

> [...]
> Hovedpunkterne var, at det blev en smule kedsommeligt at høre på,
> eftersom alle numre tilsyneladende skulle ende i et støjende klimaks.

OK,- tak for det!!

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 11-05-02 01:02

Således skrev permandREMOVETHIS@cool.dk ([5000] Per Madsen) i
dk.kultur.musik Fri, 10 May 2002 22:00:07 +0200:

>Er der nogen der var til koncert med Pat Metheny Group i Cirkusbygningen
>i onsdags. Nogen der kan komme med en lille anmeldelse,- jeg har ikke
>kunnet finde noget i nogen af aviserne...

Berlingske var temmeligt positive. Han var lige lovlig ekvilibristisk
en gang imellem (Njah, Pat Metheny? Da ikke ham...), men hans
akustiske numre var ganske uovertrufne.

Det skulle have været en temmelig vild stemning derinde.

Berlingske, 2. side 2-3 stykker, nederst.

Hov, den var jo også lige her:

<http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=181820/>

Knud
--
It is hard for me to find the right thing to say
when I find myself in a room full of cockroaches.

Fra : [5000] Per Madsen

Dato : 11-05-02 12:47

Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> wrote:

> [...]
> akustiske numre var ganske uovertrufne.
>
> Det skulle have været en temmelig vild stemning derinde.
>
> Berlingske, 2. side 2-3 stykker, nederst.

Alletiders. Tak for det!!