MS Windows
briani 27239
Hvordan installere jeg min scanner
Fra : \(7000\) Dennis

Dato : 10-05-02 18:13

Jeg har en AcerScanner 320U/300dpi. Det er en USB scanner og xp finder den
også men når den skal installere den går det galt. Den kommer op med en
fejlmedd. og scanneren virker ikke. Går jeg ind under system står den til at
virke fint ,men når jeg starter programmet op får jeg at vide at der mangler
følgende fil:
Stiaspi.dll is not found. Please re-install driver. Og så noget med at den
ikke kan få fat i Twain source. Jeg har prøvet at re-install driver og det
virker ikke.

Den virkede fint under win98. Noget der kan sige hvordan jeg kan få den til
at virke? Jeg har været inde på Acer`s hjemmeside man kan ikke finde noget
driver til xp.

Dennis

--
Fjerne REMOVE ved svar

Fra : morten L

Dato : 10-05-02 19:12

"(7000) Dennis" <cfs11807REMOVE@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> at virke? Jeg har været inde på Acer`s hjemmeside man kan ikke finde noget

ligger her
http://www.acercm-eu.com/ServiceAndSupport/Drivers/drivers.cfm?product=163

Mvh Morten

Fra : \(7000\) Dennis