MS Windows
briani 27239
RegCleen i XP
Fra : Loke

Dato : 11-05-02 17:10

Hvordan rydder man op i Reg-databasen i XP?
Microsoft ved det åbenbart ikke, - eller også er det ikke nødvendigt?...
/Loke (Kun svar i gruppen...)

Fra : Madsen

Dato : 10-05-02 17:25

Loke skrev:

> Hvordan rydder man op i Reg-databasen i XP?

Med en regcleaner.

Madsen.

Fra : Loke

Dato : 11-05-02 11:58

Hvor er det lige man finder den?
/Loke

Fra : Jens S

Dato : 11-05-02 12:06

"Loke" <kat6NOSPAM@email.dk> wrote in message
> Hvor er det lige man finder den?

www.google.com er en ganske fremragende søgemaskine. Prøv den næste gang
_inden_ du spørger

http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF8&oe=UTF8&q=regcleaner&btnG=Google-
s%C3%B8gning&lr=

De bedste hilsner
Jens

Fra : Loke

Dato : 11-05-02 16:20

Ok, men vel ikke to gange. - (Problem er løst..) - men tak!
/Loke

Fra : Jens S

Dato : 11-05-02 12:06

Fra : Madsen

Dato : 12-05-02 00:06

Loke skrev:

[En regcleaner]

> Hvor er det lige man finder den?

Der er flere.
Jeg synes godt om RegVac, men da min prøvetid er udløbet og jeg ikke
lige har fået taget mig sammen til at købe programmet endnu, så er jeg
gået tilbage til en gammel kending fra Win9x-dagene som hedder Easy-
cleaner. Den er rigtig god og fungerer også fint på Win2000/XP hvis
lige man husker at tilføje ordet 'Help' i skip-feltet.

<http://www.superwin.com/regvac.htm>
<http://www.webattack.com/get/easycleaner.shtml>

Kunne man ikke også lokke dig til at studere følgende side:
<http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>
Det er meget svært at overskue dine indlæg når du svarer ovenover det
du citerer, og ikke klipper det væk du ikke svarer på.

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 10-05-02 17:53

Sat, 11 May 2002 18:09:40 +0200, "Loke" <kat6NOSPAM@email.dk> wrote:

>Hvordan rydder man op i Reg-databasen i XP?

http://www.jv16.org/

pl

Fra : Loke

Dato : 11-05-02 16:24

Tak! - Det var lige den jeg manglede...
/Loke

Fra : Gevaldi

Dato : 10-05-02 18:32

Loke har forfattet følgende :

> Hvordan rydder man op i Reg-databasen i XP?
> Microsoft ved det åbenbart ikke, - eller også er det ikke
> nødvendigt?... /Loke (Kun svar i gruppen...)

Er du ikke også interesseret i hvordan du
sætter den rigtige dato?

--
/Gevaldi

Det er ofte lettere at få tilgivelse end tilladelse.
Rygere er i mindretal og mindretal bør man tage hensyn til.

Fra : Loke

Dato : 11-05-02 16:26

Åh Ja, - skidtet har været på værksted, - de må jo ha´sprunget en dag over
/Loke