Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Se mine billeder på ny hjemmeside!
Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 10-05-02 13:49

For dem som er interesseret i pigebilleder og portrætfotografi:

www.35mmfilm.dk

I løbet af sommeren vil jeg samle en masse nyt matriale, som vil blive lagt
på siden løbende hele efteråret og vinteren. Desuden vil siden senere blive
opdateret med rejsebilleder.

Kommentarer til billeder og siden som sådan modtages med kyshånd.

Billeder:
Jeg har altid syntes at det var interessant at arbejde med mennesker. Uanset
om mit billede forsøger at skildre de smukke sider af et menneske, eller de
melankolske og frygtsomme, så tror jeg aldrig jeg bliver træt af mennesker
på mine billeder. Pigefotografiet har længe holdt sit greb i mig, og
forhåbentlig vil jeg aldrig holde op med at blive inspireret af kroppen og
den skønhed en kvinde kan bære. Alle kommentarer og forslag er velkomne,
enten på mail eller her i gruppen. Jeg besvarer dog naturligvis ikke
personspørgsmål omkring mine modeller.

Hjemmesiden:
Jeg har valgt ikke selv at lære html, men derimod lade en nybegynder få
chancen. Nicolaj har stået for html, og det er jeg umådeligt glad for. Vi
har i fællesskab lavet designet. Vi har gået efter at lave en brugervenlig
side, med en simpel navigation. Ikke noget med reklamer og tåbelige links.
Hvert billede åbner i sit eget vindue, så brugeren kan have mere end et
billede åbent af gangen, og stadig vælge et nyt uden at skulle klikke
tilbage i browseren. Desuden har vi valgt et design som er forholdsvist
neutralt, så man ikke ødelægger oplevelsen af billederne.
Velvidende at vi begge er rookies på dette område, vil vi selvfølgelig gerne
høre kommentarer og forslag til forbedringer. Også gerne på mail eller her i
gruppen.

Lidt teknik:
Alle billeder er lavet ANALOGT(!!!) med en Canon EOS 5 og scannet på en
Canoscan FS2710 filmscanner. Brændvidder og blænder har jeg aldrig ment var
interessant, og har således ingen data omkring dette.

I håbet om at I vil tage godt imod min hjemmeside vil jeg ønsker jeg go'
fornøjelse.

Tim Lerche Sørensen

Fra : Delight

Dato : 10-05-02 22:52

Det ser bare rigtig godt ud, Tim!

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 11-05-02 10:50

"Tim Lerche Sørensen" <35mm(no-spam)@film.dk> skrev i en meddelelse

Fede billeder, Tim. Virkelig. Specielt den første række (ansigtsportrætter)
er rigtig lækre fotos. Også selvom jeg har set en del af dem før. Jeg kan
også godt lide de bruntonede lidt længere nede.

> [...]
lagt
> på siden løbende hele efteråret og vinteren. Desuden vil siden senere

Spændende. Giv endelig lyd fra dig når de er på!

Det er sjældent man ser _så_ lækre billeder her i gruppen. Ikke en
provokation men en konstatering.

--
Jacob W. Jensen
http://jacobwaage.dk

Fra : Kristian Amby

Dato : 11-05-02 16:31

Gannske gode protrætter, der viser, at du vil andet og mere en
Kehlet-billeder. Nogle stykker af dem, synes jeg, er effektlyset for
dominerende på.

Modelbillederne er lidt sværere at bedomme, Det er sjældent jeg ser et
nøgenbillede, der virkelig slår igennem, med mindre det er en
usædvanlig køn pige naturligvis, men det er vel ikke lige det, det
drejer sig om? Det jeg mener er, at det er svært at abstrahere fra
"det nøgne". Det er ligsom med billeder af små børn og hundehvalpe.

Ang, det tekniske forstår jeg dig godt, Jeg ved godt, hvad jeg har
fotograferet med, men ikke ubetinget brændvidde og slet ikke
blænde/tid. Men er apparatet ikke også ligegyldig? Jeg ved godt, at
mange interesserer sig mere for udstyr end for billeder, jeg kan da
heller ikke sige mig hel fri selv, men jeg forsøger at undgå det. Det
er vel i grunden ligegyldig, er det ikke?

Men en pæn side, forsæt bare med det.

Mvh
Kristian Amby

Du er velkommen til at besøge mine hjemmesider:
www.geocities.com/kambydk
Fremstilling af fotografiske bade samt brugen af filtre til s/h og
farve

www.pbase.com/amby
Galleri