Equestriad (hestespil) og XP
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 10-05-02 12:17

Hejsa!

Jeg har fået Equestriad2001. Spillet stopper efter et stykke til - jeg har
læst følgende på spillets HP:

Equestriad does not work well with
Windows ® 2000. It may work with XP if you
elect to run the game in the Windows ® 98
environment.

Jeg bruger XP-pro - hvordan kan jeg: "elect to run the game in the Windows ®
98 environment" ??

Hilsen Ida

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 10-05-02 14:30

> Jeg bruger XP-pro - hvordan kan jeg: "elect to run the game in the Windows
®
> 98 environment" ??

Fandt selv ud af det - men spillet går stadig ned efter lidt

/ida

Fra : Hans-Henrik Andersen

Dato : 11-05-02 23:47

Sjovt nok, hos mig køre spillet perfekt under Windows XP (?!?) - jeg ved
ikke hvad jeg har gjort, jeg har egentlig ikke gjort noget...

/Hans-Henrik