Chipset til P4 bundkort
Fra : Wass up

Dato : 10-05-02 13:16

Jeg skal til at købe et P4 bundkort og har mere eller mindre valgt et epox
bundkort (dem har jeg kørt med tidligere).
Men jeg kan vælge mellem et SIS645 agpset eller et Intel 845D agpset.
Spørgsmålet er nu : Hvad skal jeg vælge ?

Bundkortet skal bruges til spil og skal ikke overclockes (da jeg holder
meget af stabilitet).

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 10-05-02 15:03

Hvis det stabilitet er det intel chipsættet du skal gå efter.

Mvh
Thomas

Fra : Kasper Garnæs

Dato : 10-05-02 16:57

"Wass up" <satanc@softhome.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Spørgsmålet er nu : Hvad skal jeg vælge ?
>
> Bundkortet skal bruges til spil og skal ikke overclockes (da jeg holder

Tom's Hardware Guide taler for SIS645DX ifølge denne sammenligning:
http://www.tomshardware.com/mainboard/01q4/011217/index.html

Mvh.
Kasper Garnæs

Fra : Jan T S

Dato : 10-05-02 18:38

"Kasper Garnæs" <kasper@superpowers.org> skrev i en meddelelse
> "Wass up" <satanc@softhome.net> skrev i en meddelelse

> Tom's Hardware Guide taler for SIS645DX ifølge denne sammenligning:
> [...]

Måske men stabiliten i SIS645DX er ikke lige så god som intels egen chipset.

og når manden nu ikke skal oc ser jeg slet ingen grund til at købe andet end
845D

Mvh. Js